Dzisiaj jest 13 lip 2025, 2:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 paź 2015, 17:44 
*

Rejestracja: 24 lut 2014, 19:24
Posty: 19
Pojazd: GileraRunner Sp
Po założeniu wydechu leovince tt do Gilera Runner sp seria skuter na stopkach wkręca sie do 13000 tys rusza z 5000 obrotów i bardzo powoli rozpędza sie tylko do 50km wczesniej na seryjnym tłumiku jechał 80 km co moge z tym zrobic


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 paź 2015, 21:01 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Regulowałeś gaźnik? Może i napęd będzie trzeba.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2015, 21:18 
*

Rejestracja: 24 lut 2014, 19:24
Posty: 19
Pojazd: GileraRunner Sp
regulowałem nic to nie daje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2015, 21:19 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
A jak regulowałeś? Dawałeś dyszę o 5 jednostek większą?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2015, 22:08 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To ze na stopkach wkręca się na 13000 obr/min to nie jest żaden wyznacznik regulacji bo silnik pracuje bez obciążenia.Na tych ustawieniach co masz trzeba by było zrobic krechę markerem na wariatorze aby sprawdzic jak wysoko wypycha pasek. Jeśli paska nie wypycha na górę wariatora to trzeba się zastanowi czy nie zmienic sprężyny centralnej na średnio twardą +regulacja rolkami. Temat spreżynek sprzęgła to już temat z jakich obrotów maszyna ma ruszac.Na pewno do tego dojdzie regulacja gaźnika aby to wszystko zestroic.No i na pewno musisz obczaic czy nie uległy już zużyciu podstawowe elementy napędu takie jak ,wariator ,rolki,pasek i szczęki sprzęgła + dzwon.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2015, 22:56 
*

Rejestracja: 24 lut 2014, 19:24
Posty: 19
Pojazd: GileraRunner Sp
w którym miejscu na wariatorze mam zaznaczyc i jak to sprawdzic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2015, 23:22 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
wojtal pisze:
w którym miejscu na wariatorze mam zaznaczyc i jak to sprawdzic
Robisz krechę markerem od tulei czyli od samego dołu wariatora do konca wariatora czyli do samej góry. Nastepnie robisz przejażdzkę na v-maxie i sprawdzasz dokąd pasek wyszedł na wariatorze[ w tym miejscu będzie ślad scierania lub starcia tej krechy po markerze]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...