Witam wszystkich forumowiczów
Prosiłbym aby ktoś mi doradził od czego trzeba zacząć regulację gaźnika gdy się zmieni cyl. Już nie raz praktykowałem regulację np. zmiana dyszy po dyszy itd. ale w większości przypadków gdy ustawię aby był dobry kolor świecy to skuter słabo jedzie. Wiem że to może wydawać się dziwne ale mój kolega od jakiegoś czasu nie mógł ustawić gaźnika tzn, ma dysze i filtr seria na 50 ccm , gdy regulował gaznik skuter miał muła do 50km/h potem jechał dobrze (świeca kawa z mlekiem) ale gdy tak się bawił to pewnego razu zgubił śrubkę od składu mieszanki (śrubka była w 100% dobra) i wkręcił jakąś od hondy i o dziwo skuter zaczął ładnie jeździć od początku a mi ręce opadły bo myślałem wcześniej że to wina napędu .
Po prostu jednym słowem mówiąc gdy ustawię jakikolwiek do tej pory gaznik to świeca ma kolor kawy z mlekiem a skuter słabo jedzie więc teoretycznie to powinna być wina zle wyregulowanego napędu a potem okazuje się że to była wina gaźnika np. gdy na stożku zakleję trochę wlot powietrza.
Prosiłbym o jakieś rady , wskazówki , na co zwracać przede wszystkim uwagę , ewentualnie jaki przedział dysz do jakiego filtra.