Dzisiaj jest 24 lis 2024, 16:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 maja 2016, 8:05 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 67
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Do tej pory używałem najprostszego możliwego sposobu do ustawiania gaźnika:
- śrubą mieszanki znaleźć najwyższe obroty
- śrubą wolnych ustawić 1800-2000
Do tej pory się sprawdzało idealnie ale z w/w gaźnikiem już tak fajnie nie jest [albo jestem przewrażliwiony] :?
Na zimnym [ssaniu] ma niskie obroty i potrafi zgasnąć.
Choć zbiera się super i jeżeli tylko na zimnym nie trafię na świata to jest spokój inaczej muszę ratować się dodając lekko gazu.
Jak się rozgrzeje no to chodzi ideał, bez problemu wkręca się na obroty i płynnie z nich schodzi.

Wszyscy w około mają najpierw wysokie obroty [ssanie] potem schodzą na "normalne".
U mnie cholera odwrotnie, najpierw bardzo niskie [ssanie] potem wchodzą na "normalne".

Poradźcie co robić, bo już tyle kombinowałem, że mi pomysłów brakuje, a efekt końcowy zawsze ten sam.




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 maja 2016, 9:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Może po prostu ssanie ci szwankuje.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2016, 11:52 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 67
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
gmitrajt01 pisze:
Może po prostu ssanie ci szwankuje.

Coś może w tym być... tylko co ?
Sprawdziłem mechanizm automatycznego ssania, iglica wysuwa się prawidłowo.




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2016, 13:26 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak tak wyregulujesz jak napisałeś to na rozgrzanym jak dodasz na maxa szybko gaz wo wkręca się płynnie, czy w pierwszej fazie jest lekkie buuu?
Ja bym cofnął trochę śrubę mieszanki do momentu gdy będzie się ładnie wkręcał bez zająknięcia..




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2016, 12:38 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 67
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Ma czasem taką delikatną półsekundową "zadumę" po czym rusza z kopyta.
Myślisz, że dostaje "za bogato" i go zalewa, cóż sprawdzić nie zaszkodzi.




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2016, 13:37 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Raczej za ubogo.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2016, 20:14 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 67
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Na dziś zająłem się tematem "za bogato".
Obniżyłem iglicę o 1 stopień i teraz jak mi odpala na zimnym i nie gaśnie to mam ~1800-1900 obr/min
Gdy się nagrzeje to obroty skaczą do ~2100-2200.
Jak znów na ciepłym ustawię ~1990-2000 obr/min to na zimnym gaśnie.
To już nie wiem w która stronę i co ustawiać.
Gdzie nie zaglądam (fora/filmiki) to każdy ma na początku wysokie obroty po nagrzaniu spadają.
U mnie odwrotnie... gaźnik indywidualista mi się cholera trafił czy jak.

-- 27 maja 2016, 21:14 --

Powróciłem dziś dość późno i na eksperymenty nie ma czasu.
Zdążyłem podnieść iglicę do góry, jutro ustawienia i zobaczymy czy to pomoże :-)




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy