Dzisiaj jest 28 lis 2024, 9:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2016, 15:28 
*

Rejestracja: 11 sty 2016, 12:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd: Kymco Agility City 2T
Witam, mam 5 letniego Kymco Agility City 50 2T
obecnie:

Od półtora roku:

Kit Airsal 70cc (cylinder, tłok, uszczelki)
Pasek napędowy DAYCO (wyglada jak nowy)
Wydech TECNIGAS Q-TRE (nowy wkład, oryginalna wata)
Gaźnik Keihin dysza 115
Wzmocniony wał

PRZEJECHANE na tym 4 tyś. kilometrów.

Od tygodnia:

Filtr powietrza ARTEK (nowiutki, czyściutki!)
Nowiutki bendix i oryginalny nowy filtr paliwa.
Nowiutkie rolki wariatora Naraku, oryginalna waga 8,5
Akumulator trzyma full jak nowy!
Świeca NGK nowiutka, JEST iskra

Mała wiocha, 2 mechaników od skuterów, 1 zawalony robotą nawet gaźnika do czyszczenia i regulacji nie chce, 2-i bardziej ścigacze, EWENTUALNIE ze skuterów Kymco, Peugeot itp...Moja wiedza i umiejętności to wymiana oleju przekładni, filtrów, max wariator. Aż boje się, że kiedyś skuter padnie i nie będzie miał kto naprawić...ale do rzeczy:

Zmierzyłem kompresję miernikiem: Kopka - 8 Barów, starter 7-7,5.

Jak na TEN stan i wiek skutera to względne wartości?

Czasami mam kłopoty z odpalaniem (kopka i starter), przeważnie na ciepłym po chwilowej jeździe, ze 2 razy przy gaśnięciu słyszałem mały strzał z tłumika, na zimno w 80% przypadków odpala pięknie. Sama jazda, przyśpieszenie czy vmax jak dla mnie to zadowalająco, 80km/h przy moich 90kg, fajnie rusza, nie wyje przy tych rolkach (przy 6,5g wycie obrotów zanim 40-50km/h). Długa, jednostanna jazda (20km) to poezja, cisza, równomiernie...

To odpalanie na zimnym, dopiero dodanie gazu pozwala odpalić.

https://youtu.be/FiWJ1QGae5o

https://youtu.be/vkKzr77TpJY

Jeśli się okaże, że wyczyszczenie i regulacja gaźnika NIC nie pomogły?

-- 07 cze 2016, 15:28 --

Jestem po wizycie u mechanika, całkowita rozbiórka gaźnika, mycie w ekstrakcyjnej, sprężone powietrze, preparat w sprayu. Sama komora gaźnika nie była brudna ale "kanaliki" czy jak tam to się nazywa niemal całkowicie zapchane. Dysza 115 została, niestety regulacja śrubkami mieszanki w tym przypadku jest MINIMALNA, dosłownie 1/4 obrotu i albo zalewa albo dusi. 2 konkretne jazdy testowe, czuć "lekkość" podczas jazdy, odczuwalna poprawa. Wracając do meritum, ODPALANIE. Na ok. 10 testów - wszystkie super, zimny/gorący, BEZ dodawania gazu, TYLKO starter elektryczny. Całość 100zł :/ Mam nadzieję, że sprawę odpalania mam z głowy, ale napiszę po kilku dniach testów, bo wiem, że nawet od laika jak ja - to czasem TAKIE opisy komuś się przydadzą.
Moja kompresja 7-8 to temat na "szukanie" gdzie ucieka i chyba za mała. Ale o tym już następnym razem...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy