Post założyłem dlatego by pomóc początkującym .
Jeśli masz podobny problem to juz wiesz co z tym zrobic :
MIanowicie gdy motor trzyma ładnie obroty , gaźnik jest wyregulowany dobrze i motor wkreca sie np tylko do 7 tyś obrotów i potem przerywa to oznacza że mamy za dużą dysze główna , najlepiej kupić zestaw dysz i próbować na zasadzie prób i błędów .
Dysza główna znajduje sie w komorze plywakowej , dodam zdjęcie i opisze :
http://www118.zippyshare.com/v/y6oLMTVM/file.html1.To śruba ktora wkreca się w komore środkowa gaznika , w ktora także wkreca sie dysze główna .
2.To dysza główna , wykręca sie ją z tej dlugiej śruby .
Na dyszy głównej pisze jaki to rozmiar , w przypadku opisanym u góry musimy kupić mniejsza dysze główna.
Niektórzy uważają i piszą bezmyślnie ze podniesienie iglicy do góry coś da , ale to bledne myślenie .
Dla osób które nie wiedza jak działa iglica :
Zdjęcie jak regulujemy:
http://www71.zippyshare.com/v/AnVyrFHd/file.htmlCzym damy niżej te zabezpieczenie na obrazku nazwane "BLASZKA DYSTANSOWA " tym dajemy więcej paliwa do gaznika , a czym wyżej tym damy mniej paliwa .
Ważne jest też to aby nasza iglica była prosta , każda ingerencja w rozbieranie i składanie wiąże sie z tym ze juz nie bedzie takie jak nowe , gdy ustawimy iglice , wsadzamy ją do przepustnicy , zakładamy zabezpieczenie , sprężynę i linkę gazu i wsadzamy do gaznika to zauważmy jak wchodzi iglica w komore dyszy głównej , gdy mamy problem z włożeniem iglicy w komore dyszy głównej to oznacza że mamy krzywa iglice , jeśli to mały defekt można naprostowac , ale gdy defekt jest spory polecam wymienić na nową .
Gdy chcemy zwiększyć dysze główna , musimy też kupić filtr powietrza , czym większa dysza tym więcej paliwa i tym samym musimy zwiększyć ilość powietrza .
Mój numer GG 62518124 , jesli ma ktoś jakieś pytanie to postaram się pomóc .
Pozdrawiam