|
Dzisiaj jest 13 maja 2024, 10:43
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ferguson6600
|
: 01 maja 2017, 11:01 |
|
Rejestracja: 01 maja 2017, 10:19 Posty: 1
Pojazd: Romet 747 eco
|
Jako że jestem tu pierwszy raz pragnę powitać szanowne grono. Posiadam skuter jak w temacie z silnikiem 4t.Problem jaki mam próbuje rozwiązać od dłuższego czasu. N samym początku miałem problemy z odpaleniem skutera z rana,można się było zakopać i zamęczyć akumulator.Przeczyściłem gaźnik ustawiając mieszankę na książkową,świeca beżowa,wyregulowałem zawory i teraz z rana pali od pierwszego zakręcenia rozrusznikiem.Ale pojawił się problem z którym za nic nie mogę sobie poradzić,Jak odpalę z rana skuter i pochodzi trochę,lub gdzieś przejadę i potem wyłączę go to po chwili zaczyna się sączyć paliwo z gaźnika do filtra,i jak chce go zapalić to za nic nie może załapać,po prostu go zalewa.Jak tak się posączy z 15 minut potem ustaje.Jak ściągnę wężyk z kranika podciśnienia to powoli przestaje kapać.Kranik sprawny bo ściągając mu wężyk do gaźnika paliwo nie leci.Odnoszę wrażenie ze wytwarza się jakieś podciśnienie i zasysa nadwyżkę paliwo z przewodu idącego z kranika do gaźnika,i to co nie mieści się w komorze pływakowej wylewa w gardziel gaźnika zalewając go. Reasumując jak idę rano go odpalić to ten nadmiar paliwa spływając do filtra i do gardzieli z poprzedniego dnia po prostu odparuje, i skuter ma suchą świece i odpala normalnie. Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny,oprócz wymiany gaźnika.
|
|
Na górę |
|
|
Smok_Telesfor
|
: 04 maja 2017, 21:26 |
|
** |
|
Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20 Posty: 346 Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
|
Jeśli przecieka z komory gaźnika w filtr, to nie trzyma Ci zaworek pływaka; on musi się szczelnie zamknąć bez względu na to czy paliwo wężykiem dochodzi czy nie. Dlatego nie możesz zapalić, bo paliwo leje się nie tylko do filtra ale i do gardzieli zalewając wlot do cylindra. Zdemontuj gaźnik, zdejmij dolną pokrywę (3 śruby), odkręć jedną trzymającą wewnątrz oś pływaka, wyjmij pływak z zaworkiem i dokładnie go obejrzyj + przeczyść. Sprawdź też czy otworek w który wchodzi zaworek jest czysty. Jeśli na stożku zaworka (gumowy!) będziesz mieć nierówności/wgłębienia, to wymiana zaworka na nowy. Sprawdź też sam pływak, czy jest szczelny bo inaczej będzie się zatapiał w paliwie otwierając zaworek i zalewając filtr. Nie ma prawa nic przepuszczać gdy komora jest pełna a paliwo dochodzi.
_________________
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|