Cześć,
moje pytanie jest być może lakoniczne i dla niektórych odpowiedź na nie będzie oczywista - ja powoli baranieje.
Pytanie dotyczy najpopularniejszego gaźnika montowanego w chińskich skuterach 4t.
W którą stronę należy kręcić śrubką od składu mieszanki, aby ją zubożyć?
Pytam, ponieważ ostatnio założyłem cylinder 47mm oczywiście wraz z większą głowicą, gaźnik został seryjny zmieniłem tylko dysze główną na 0.72. Powoli docieram w.w zestaw na krótkich trasach (5km) wszystko jest super przyspieszenie zachwyca. Problem pojawił się wczoraj kiedy wybrałem się w trochę dłuższą trasę - około 12km. Pod koniec jazdy silnik zgasł przy dojeżdżaniu do świateł i miał problem z odpaleniem, po paru minutach przy trzeciej próbie w końcu zatrybił i można było kontynuować jazdę choć miałem wrażenie, że przy mocniejszym odchyleniu manetki trochę jakby się dusił...
Na moje oko wygląda to tak jakby był jakiś problem z mieszanką lub spuchł tłok...
Myślę, żeby zacząć od zmniejszenia ilości podawanego paliwa no i tu wracamy do punktu wyjścia - w którą stronę należy kręcić ;-)
Edit
Dobra już wiem, zgodnie z ruchem wskazówek zegara zmniejsza się dopływ benzyny ;)