Witam!
Posiadam CPI Formula R 50cc. Skuter po remoncie. Przy docieraniu max jaki szedł 50km/h. Zamówiłem wydech Technicgas Trek, nowe filtry Malossi, odblokowany moduł. Przy wymianie gruntownie wszystko czyściłem.
Rozkręciłem przekładnie żeby zobaczyć co tam siedzi, czy nie ma żadnej blokady na wariatorze. Okazało się ,że wariator nie ma ślizgów, rolki są pościerane, kwadratowe. Blokady żadnej nie było. Wyczyściłem wszystko, zobaczyłem jeszcze ,że centralna jest bardzo miekka i skręciłem spowrotem.
Po złożeniu wszystkiego w całość okazało się ,że skuter bardzo wolno przyśpiesza i ma dziurę przy przyśpieszaniu. Wyregulowałem gaźnik ,ale żadnej zmiany. Postawiłem skuter na nóżce i rozkręciłem dokręcił bardzo dynamicznie na obroty (widać było delikatną dziurę). Problem pojawia się gdy ma obciążenie czyli mnie. Wydaje mi się ,że praktycznie cały napęd jest do wymiany, silnik zdrowy, ma dużo mocy ,ale ma problem z jej przeniesieniem na koło. Wróciłem też do starego modułu i objaw ten sam.
Pytanie co polecacie za zestaw? Do wydania mam 450~500zł.
Myślałem o komplecie wariator + sprzęgło z centralną. Jaka waga rolek, twardość sprężyn? Może jakiś dedykowany zestaw? Widziałem Polini Wariator z niebieską centralną + sprzęgło z dwoma rodzajami sprężyn na wymianę. Czy do tego muszę jeszcze wymienić dzwon? Czy mogę zostawić stary? Liczę na pomoc
Pozdrawiam