Ok. Jednak zanim to zrobię potrzebuję skutera. Rozumiem, że wg Ciebie nie ma możliwości by wyregulować ten gaźnik? Lepiej będzie tymczasowo wstawić stary gaźnik 12,5 mm czy kombinować z regulacją tego?
EDIT:
Dysze główne w drodze do mnie natomiast w następnym tygodniu będę miał dysze wolnych obrotów. Jeśli mi się uda coś wyregulować to napiszę dla potomnych jakie efekty i jakie dysze
-- 14 sie 2019, 19:16 --
Witajcie
Udało mi się wyregulować ten gaźnik. Ostatecznie założyłem dyszę główną 78 oraz dyszę ssania 48 iglica na drugim ząbku od dołu z czterech.
Ciekawa rzecz o której nie przeczytałem w żadnym poradniku o regulacji gaźnika to to, że by regulować gaźnik za pomocą metody sprawdzania koloru świecy należy mieć założoną świecę o odpowiedniej temperaturze. Mianowicie przy odpowiedniku świecy ngk o ciepłocie 6 na dyszy 80 świeca była całkiem czarna natomiast przy 78 biała
Natomiast jak założyłem świecę jak podaje producent czyli cieplejszą to jest ngk o ciepłocie 8 to kolorek jest ładnie brązowy jak powinno być.
Tylko nie wiem dlaczego jest ona brązowa z jednej strony
Jestem przekonany, że na średnich i niskich obrotach mieszanka jest zbyt bogata natomiast na wysokich odpowiednia. W związku z tym iż test był przeprowadzany w takich warunkach, że dłużej silnik pracował na średnich obrotach i krótko na wysokich (docieram silnik), możliwe, że to jest przyczyną takiego częściowego zabarwienia świecy?
Regulacja zbyt bogata na niskich i średnich i odpowiednia na wysokich mi odpowiada bo skuter ładnie się zbiera i dobrze reaguje na manetkę więc nie będę tego zmieniał.
Spalanie na dyszy fabrycznej bez wybitej liczby na oko około 90 wynosiło w granicach 6-7l
natomiast przy regulacji jak wyżej pali mniej niż 4. A nawet w okolicach 3l - jeszcze dokładnie nie sprawdzałem.
W tej regulacji silnik na zimnym odpala na chwilę na ssaniu po czym gaśnie chyba że zdążę wyłączyć ssanie. Jak nie zdążę to odpala bez ssania i już nie gaśnie. Jak jest ciepły to odpala z rozrusznika za dotknięciem.