Dzisiaj jest 21 wrz 2024, 18:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sie 2012, 22:11 
*

Rejestracja: 19 lut 2012, 15:43
Posty: 1
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Witam mam problem z moim Kymco Agility. Otóż załozyłem nowy gaźnik 18mm. Po założeniu pojechałem się przejechać sprawdzić jak idzie miał jeszcze ciepły silnik bo rano jeździłem. Na starym gaźniku było czuć że ładnie wkręca się na obroty i ma moc ale stary gaźnik był chyba 16mm i chciałem uzyskać tym nowym wiekszą moc a tu takie coś się stało. Od 0-45 na zimnym silniku (na ciepłym jeszcze w miare szedł) nie wkręca się na obroty tak jak na starym gaźniku, od 50-70 juź jest jakaś poprawa ale nadal osiągi nie są zadowalające, ponieważ ma ciężko dojść do 70, na wolnych obrotach chodzi równo tylko minimalnie przebiera. Myśle że trzeba go porządnie wyregulować ale nie wiem jak to dobrze zrobić i sprawdzić czy jest odpowiednia dawka powietrza i dobre obroty. Proszę o porady i dobre sprawdzone sposoby regulacji. A i jeszcze pytanie czy filtr paliwa może być za mały i nie dostarcza tyle paliwa ile trzeba?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy