Dzisiaj jest 21 lut 2025, 11:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2013, 15:42 
*

Rejestracja: 01 cze 2013, 15:32
Posty: 4
Pojazd:
[center]Cześć Wszystkim. Powie mi ktoś jak mam dobrze wyregulować gaźnik żeby te obroty były dobre i żebym wycisnął z niego max? Bo teraz mam obroty ustawione tak, że jednak jak nie będę dodawał gazu przez dłuższą chwile skuter na pewno zgaśnie. Albo mam tak ze np jadę, puszcze manete to on jeszcze tak jak by gazu doda i się ogarnie wtedy. Powie mi ktoś co i jak ? Bo jeśli chodzi o regulacje czegokolwiek to jestem w tym zielony. Jakieś zdjęcia może macie ciekawe albo co ? Przy filtrze powietrza też coś z kolega kombinowałem, ale chyba to jest w miarę ok.

Ogólnie krótko o moim skuterze
Jeśli chodzi o zmiany mechaniczne:

- cylinder 80 cm
- filtr sportowy
- sportowa sprezyna centralna +1500 obr
- nowe rolki
- swieca NGK
- sportowy wydech

Teraz gdzieś jedzie 60-70, może troszkę powyżej 70. Da rade coś jeszcze z niego wycisnąć? 4T Barton Challenger. [/center] [center]Najlepiej by mi się przydały jakieś zdjęcia tej regulacji czy coś, na prawdę byście mi bardzo pomogli! [/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2013, 16:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2013, 20:12
Posty: 37
Pojazd:
jaką masz dyszę? wymieniałeś ją z tym cylindrem? czy siedzi oryginalna?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2013, 18:23 
*

Rejestracja: 01 cze 2013, 15:32
Posty: 4
Pojazd:
Oryginalna jest raczej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 9:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2013, 20:12
Posty: 37
Pojazd:
jeżeli dysza siedzi od 50cc to nie wyregulujesz musisz wstawić większą zwłaszcza że filtr powietrza odblokowaliście.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 10:26 
*

Rejestracja: 01 cze 2013, 15:32
Posty: 4
Pojazd:
Ale mi chodzi ogólnie jak wyregulować by to było ok. Bo teraz niby jest dobrze, ale jednak nie do końca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2013, 20:12
Posty: 37
Pojazd:
ja gaźnik reguluję tak- wkręcam śrubkę od mieszanki obniżam obroty tak że prawie zgaśnie i wykręcam śrubkę od mieszanki wtedy obroty rosną znów je obniżam i wykręcam śrubkę od mieszanki do momentu aż obroty przestaną się podnosić wtedy ustawiam obroty i sprawdzam jak się wkręca na obroty i jak z nich spada i gotowe. ale jak masz nie taką dyszę jak trzeba to nie wyregulujesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy