[center]Cześć Wszystkim. Powie mi ktoś jak mam dobrze wyregulować gaźnik żeby te obroty były dobre i żebym wycisnął z niego max? Bo teraz mam obroty ustawione tak, że jednak jak nie będę dodawał gazu przez dłuższą chwile skuter na pewno zgaśnie. Albo mam tak ze np jadę, puszcze manete to on jeszcze tak jak by gazu doda i się ogarnie wtedy. Powie mi ktoś co i jak ? Bo jeśli chodzi o regulacje czegokolwiek to jestem w tym zielony. Jakieś zdjęcia może macie ciekawe albo co ? Przy filtrze powietrza też coś z kolega kombinowałem, ale chyba to jest w miarę ok.
Ogólnie krótko o moim skuterze
Jeśli chodzi o zmiany mechaniczne:
- cylinder 80 cm
- filtr sportowy
- sportowa sprezyna centralna +1500 obr
- nowe rolki
- swieca NGK
- sportowy wydech
Teraz gdzieś jedzie 60-70, może troszkę powyżej 70. Da rade coś jeszcze z niego wycisnąć? 4T Barton Challenger. [/center] [center]Najlepiej by mi się przydały jakieś zdjęcia tej regulacji czy coś, na prawdę byście mi bardzo pomogli! [/center]
|