Dzisiaj jest 21 lut 2025, 11:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2013, 14:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
Witam!
Już pisałem wiele tematów o tym, ale za każdym razem co innego miało być i w ogóle.
Muszę naprawić Jeta i nie wiem od czego zacząć, ale mam pytanie dotyczące gaźnika.
Mam gaźnik Tec 19 mm PHBG Black Edition i seryjny cylinder (ten gaźnik kupiłem z myślą o Malossim ale niestety fundusze mi nie pozwolą w najbliższym czasie :( ) i mam właśnie tan gaźnik a mój seryjny Gunter ten coś cieknie i wydaje mi się, że on przyczynia się do tego, że skuter coś nie idzie tak jak trzeba.
I moje pytanie: czy jak wsadze tego Teca do full serii to czy pójdzie go wyregulować? w jakie dysze celować? i jak będzie ze spalaniem? (żeby drastycznie nie wzrosło) I czy wkładać stożek czy zostawić na seryjnym filtrze?


Ostatnio zmieniony 06 cze 2013, 19:48 przez modern8, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy