Dzisiaj jest 22 lut 2025, 16:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2013, 20:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2012, 13:25
Posty: 48
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Witam, mam problem z regulacją gaźnika ...
Problem tkwi w tym, że chyba ma za dużo powietrza, ale nie jestem pewien . Jak jest nie rozgrzany dobrze, to przerywa jak się mu odkręci i strasznie długo schodzi z obrotów ... Będę jechał, już się zatrzymam a on dalej trzyma obroty . Dodam, że pali przy tym strasznie dużo dochodzi nawet do 7-8 litrów / 100km .... Na tym setupie:
- Cylinder 70 ccm Top Performance TROPHY
- Wał korbowy Stage6 HPC
- Łożyska wszystkie Stage6 (SKF)
- Zawór ssący Stage 6
- Sprzęgło Stage 6 Torque Control MK II
- Dzwon sprzęgła Stage 6 WingCooler
- Pasek Malossi X-Kevlar
- Przeciw talerz wariatora Stage6 CNC
- Wentylator wario Stage6 R/T
- Wariator Polini Speed Control
- Gaźnik Dellorto 17,5mm
- Wydech YASUNI R BLACK EDITION

POMOCY!




_________________

"Czasem wydawać się może, że życie nie ma sensu, kiedy nic nie ma dla Ciebie znaczenia, nudzisz się ... Wtedy wsiądź na motor i jedź ... tylko Ty, maszyna, droga i szeroki horyzont"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy