Dzisiaj jest 22 lut 2025, 5:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2013, 15:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Witam mam pewien problem z regulacją gaźnika.A mianowicie na początku jest wszystko ok mogę jechać na pełnej manetce cały czas, ale kiedy już go spuszczę z obrotów i kiedy na przykład chcę zawrócić przekręcam manetkę a on jak by chciał a nie mógł, po prostu nie chce się wkręcić na obroty tak jakby brakowało mu mocy.
Były wsadzane dysze: 92, 100, 110, 180 i nadal podobnie, co to może być ?
Zastanawiałem się jeszcze czy to może być coś z napędem ?


(w szczególe)
-komin Stage6 Pro Replica
-cylek Stage6 Street Race 70cc
-wał Top Racing Race HQ
-łożyska SKF teflon z uszczelniaczami Cortego
-gaźnik Tec 21 Black Edition
-Wariator Top Racing SV1 (rolki Polini 5g)
-Wentylator wariatora Top Racing Sport
-sprężyna centralna czerwona Hebo +90
-sprzęgło Tec Evo Racing
-filtr Revo S-type


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy