Witam was, minęła kolejna zima. Mamy już lipiec sprzęt pewnie już powyciągany z garaży.
A ja od poprzedniego sezonu, mam dalej problem ze swoją maszyną.
Nie mogę ogarnąć dobrego ustawienia mieszanki. A wiąże się to z tym, że moja świeca jest jakaś oporna i nie dość że ma wszystkie kolory tęczy, to w dodatku nie zmieniają się one przy regulacji gaźnika
Więc pierwsza moja prośba:
- Czy mógłby ktoś ocenić świece, jaki ma kolor? Bo nie wiem czy mieszanka jest za bogata czy uboga. Jeśli nie da się po świecach, to jak inaczej mogę się zorientować jak jest z mieszanką.
Kolejny problem jest taki, że w filtrze paliwa, brakuje mi paliwa
dosłownie. Często uzupełniam w domu przez ręczne wlewanie paliwa do tego filtru, ale po jakimś czasie jazdy znowu filtr jest pusty, przez co czasami skuter mi zgaśnie jak stanę w miejscu ( no właśnie, jak stanę na światłach, jak jadę nie gaśnie, czyli podczas jazdy raczej paliwo jest dostarczane w wystarczającej ilości ).
- Czym to jest spowodowane? Wina kranika, pompy czy czegoś innego? A może przez złe ustawienie gaźnika, żre on za dużo paliwa?
No i ostatni problem. Jak jadę sam moim skuterkiem, to wszystko jest cacy. Ale jeśli wezmę ze sobą kogoś jeszcze, to skuter nie może wejść na obroty. Mam u siebie zamontowany tłumik LeoVince, od kiedy jest zamontowany trochę inaczej wygląda moje wchodzenie na obroty i przyspieszenie. Na początku rusza powoli i nagle czuć spory skok obrotów oraz duuże przyspieszenie i właśnie w tym momencie jest mój problem gdy jadę z pasażerem, skuter nie chce przejść właśnie tego progu obrotów i wkręcić się na wyższe co w efekcie daje mi jazdę 20km/h
- Więc tu kolejne pytanie, dlaczego tak jest?
Dopowiem również, że skuterek startuje bez problemu w każdy sposób, o ile ma paliwo ;)
Tutaj dodaje zdjęcia świec, odnośnie pierwszego pytania:
http://w550.wrzuta.pl/obraz/6j785f57u0H/20130703_164425
http://w550.wrzuta.pl/obraz/6IpX2FlP5CX/20130703_164317
http://w550.wrzuta.pl/obraz/7GvseDvHzm3/20130703_164332