Chcialbym rozwiazac spor dotyczacy uszczelniaczy walu. Mianowicie czy ich uszkodzenie powoduje slaba kompresje silnika dwusuwowego 2t.
Jedni twierdza ze uszkodzenie uszczelniaczy nie powoduje spadku kompresji, poniewaz za kompresje odpowiada tlok z pierscieniami a przez uszczeliacz jedynie zaciaga lewe powietrze, co nie ma wplywu na kompresje poniewaz to z drugiej strony tloka robi sie cisnienie ktore nazywamy kompresja silnika.
Drudzy natomiazt twierdza ze uszkodzone uszczelniacze sa powodem slabszej kompresji poniewaz jak i z gory czy tez przodu tloka jest cisnienie tak i na wale musi byc owe cisnienie a poprzez uszkodzenie zimeringu traci polowe kompresji.
Jedno jest pewne, napewno silnik lapie lewe powietrze przez co slabo skuter chodzi badz wgl nie odpala, zachowuje sie jakby bylo za duzo powietrza.
Teraz pytanie kto ma racje??? Prosilbym o opinie bo co forum to inne zdania. Podkreslam w silniku 2 t
|