Dzisiaj jest 22 lis 2024, 14:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 wrz 2013, 20:36 
*

Rejestracja: 28 wrz 2013, 8:33
Posty: 36
Pojazd: yarox
Chcialbym rozwiazac spor dotyczacy uszczelniaczy walu.
Mianowicie czy ich uszkodzenie powoduje slaba kompresje silnika dwusuwowego 2t.

Jedni twierdza ze uszkodzenie uszczelniaczy nie powoduje spadku kompresji, poniewaz za kompresje odpowiada tlok z pierscieniami a przez uszczeliacz jedynie zaciaga lewe powietrze, co nie ma wplywu na kompresje poniewaz to z drugiej strony tloka robi sie cisnienie ktore nazywamy kompresja silnika.

Drudzy natomiazt twierdza ze uszkodzone uszczelniacze sa powodem slabszej kompresji poniewaz jak i z gory czy tez przodu tloka jest cisnienie tak i na wale musi byc owe cisnienie a poprzez uszkodzenie zimeringu traci polowe kompresji.

Jedno jest pewne, napewno silnik lapie lewe powietrze przez co slabo skuter chodzi badz wgl nie odpala, zachowuje sie jakby bylo za duzo powietrza.

Teraz pytanie kto ma racje??? Prosilbym o opinie bo co forum to inne zdania. Podkreslam w silniku 2 t


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy