Dzisiaj jest 30 maja 2025, 22:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lis 2011, 16:54 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Cześć. Postanowiłem kupić cylinder http://allegro.pl/cylinder-yamaha-april ... 48145.html . Reszta część skutera będzie seryjna. No chyba, że wydech Sito Plus to coś lepszego trochę od serii. Pasek Dayco będzie, ale to raczej nie ma wpływu i zaliczam jak seryjny. No i rolki muszę też wymienić więc jakieś polini.

Gaźnik bęzie 12mm. Nie piszcie mi, że większy bla bla bla bo nie mam kasy. Skuter jest użytkowany do jazdy codziennej. 70cc dlatego, że kosztuje tylko 20zł więcej niż 50cc. Chodzi o to, żeby żwawiej poruszać się w mieście. Jaką dyszę dać przy tym ustawieniu, przynajmniej w jakim przedziale celować. Mam oryginalny gaźnik 12mm włoski dellorto i taką dysze, jaką fabryka włożyła czyli jeżeli się nie mylę to 75.

O ile wzrośnie spalanie w porównaniu do 50cc?

Czekam na wasze porady!

Pozdrawiam!


Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 16:56 przez Garet, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 17:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
daj o 10-15 większą od seryjnej i to będzie najoptymalniejsze :), ja u siebie kombinowałem z dyszami to 75 była za duża




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 17:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Po pierwsze to nie polecam tego cylindra. Szybko padnie.
Za 100 czy 200 zł to nie ma co szukać. Taka prawda niestety.
Dobrze ci radze żebys potem nie klnął że staniesz w mieście bo cylek zarżnięty.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 17:12 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 17:51 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Nie wiem czy to magia ale kumpel przejeździł na nim już 7 tyś km i nic.


Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 17:56 przez Garet, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 17:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Bo się udało? Chcesz to ryzykuj. Twój wybór




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 17:59 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Chłopacy jeżdżą ode mnie na cylindrach 50cc za 105zł z allegro i nic się nie dzieje i chwalą. Również cylinder chiński jedynie mniejszej pojemności, a daje radę.

Chce naprawić skuter. Nie mam niestety nie wiadomo jakiego budżetu finansowego. Ten skuter ma służyć do jazdy codziennej a nie do ścigania się. Dlatego stąd padł mój wybór na taki cylinder o takiej cenie. Mam oryginalny cylinder ale jest ułamane ucho. Nadlanie tego niestety nie jest stabilne, a jeżeli chcemy to zrobić porządnie to cena nadlania, szlifu cylindra bo cylinder od 98r jeżdżony na jednym tłoku, tłok vertexa , wyniesie w granicach pewnie jakiejś znanej marki cylindra zamiennego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 18:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
To kup i potem zdasz relacje. Nic więcej nie powiem.

Masz chłodzenie cieczą więc to jest Plus




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 18:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
Garet, zrozum że nie ma co takiego zakładać slawek5t, dobrze Ci mówi, chodzi mu o to że tłok będzie Ci puchł , poza tym w tym zestawie nie ma głowicy, a seryjna nie pasuje ... wniosek? Dodatkowy koszt. Lepiej zrób szlif swojego cylindra + tłok vertex, wyniesie Cię to 180 zł a będzie na lata.




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 18:14 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
W takim razie jak jest z jakością tego cylindra?

http://www.sklep.s-x-t.pl/cylindermotof ... ml?cPath=0


Korh, jak niby oryginalna głowicą nie pasuje? Chodzi o to, że wszystko by było okej, ale mam ułamane ucho od mocowania wydechu a drugi gwint jest rozwiercony jakoś dziwnie i nie wiadomo czy to po prostu nie odpadnie. Żeby zrobić to dobrze to musiałbym naprawdę trochę zapłacić. Szlif+tłok Vertexa za 180zł razem? To ile liczysz, że szlif wyniesie i pokaż ten tłok vertexa do 50cc ponadwymiarowy do szlifu.


Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 18:18 przez Garet, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 18:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
W takim bądź razie szlif plus tłok i uszczelki.

Szykuj około 220-250 zł :) Taniej (dobrze ) się NIESTETY nie da ..




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 18:32 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
Garet http://allegro.pl/tlok-vertex-minarelli-horizontal-50-ccm-d-40-25-i1920361578.html




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 18:37 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
A co z urwanym uchem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 18:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
yyyy? Pospawać?




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 18:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Pokaż foto




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 18:44 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Yyyyyy. Mam znajomego, który robi w tej branży i mówi, że musi być naprawdę dobry mechanik żeby to zrobić solidnie, żeby nie odpadało. Wielokrotnie czytałem tematy o spawaniu ucha od wydechu i chłopacy skarżyli się, że po jakimś czasie odpadało. Zaś 2 gwint jest rozwiercony na jakiś inny dziwny gwint, więc z tym też trzeba by było zrobić porządek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 18:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Więc musisz kupić nowy cylinder. Weź chociaz tego motoforce 50




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 19:26 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=120798

Skoro nie ma problemu z puchnącym tłokiem więc wychodzi na to, że warto by było wziąć ten cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 22:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Weź ten motoforce jest prawie tak dobry jak seria . Dobry odpowiednik ;)




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy