Dzisiaj jest 29 maja 2025, 21:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 13:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 17:35
Posty: 104
Lokalizacja: żeszuf/BG
Pojazd:
Zapewne w 2t te tańsze zestawy mają problemy. W przypadku 4t nawet najtańsze cylindry po 60zł dają rade wystarczy dotrzeć. No dzisiejsze cylindry do komarków to już nie to co oryginały i jednak potrafią spuchnąć


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 13:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
Cytuj:
Nie porównuj skutera 4t bo on bardzo niskie kręci oboroty

z tym nie do końca :D sama zasada działania o tym mówi: w 2T na każdy jeden obrót wału jest "jeden wybuch" a w 4T wypada na dwa obroty wału, a niektóre jednostki 4t też kręcą wysokie obroty, podobnie jak dwusuwy :D czyli z reguły można tak stwierdzić,że 4T "grzeje się dwa razy wolniej" :P

a co tematu ja też miałem dwusuwe chłodzone powietrzem i nie miałem problemów, a szczególnie w trasie




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8


Ostatnio zmieniony 25 lis 2012, 13:57 przez pablo176, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 16:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
A Silniki Deutza? Chodzą w kombajnach zbożowych które pracują Gdy na dworze jest przeszło 20 stopni. Też chlodzone powietrzem. Wszystko zależy od umiejętności jazdy.
Sam mam skutera 2T chłodzonego powietrzem i aprilie chłodzoną cieczą. Na lato LC to super opcja chociaz też trzeba uważać żeby nie zagrzać. Pozdrawiam.




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 16:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
No zgodzę się z tobą pablo176, sam mam chinola 4t i jak na 4t kręci duże obroty bo czsami nawet do 10 000 tyś dochodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 18:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Zipek93, tyle co ja w jeden dzien przez lato przejezdzilem moim <niemarkowym> skuterem w ac, to chyba mało kto przejeździ. Jeździłem cały czas przez ok 2h, jedyna przerwa to na tankowaniu.
Jest to SERIA 50 z Leo ZX i Multivarem, objaw straty mocy - żadnej. Kiedyś miałem tak że słabł, ale to była wina centralki, która miękła. Teraz mogę bez problemu duże odległości pokonać. AC to nie jest dobry wybór dla tych, którzy mają problemy z regulacją gaźnika lub cylindy klasy racing i wyżej.
Mam zrobione ok 8 tys km jak narazie, i na cylku 2 małe ryski ale niewyczuwalne i przez mój błąd :|




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 19:21 
Zbanowany

Rejestracja: 31 mar 2012, 17:23
Posty: 208
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
Przemek051195, Ja w mojej Maladze mam zrobione ok 60 000 km na oryginalnym cylindrze, tłok był zmieniany jakiś sezon temu , cylinder poza wargą gładź jest jak nowa, nigdy nie przegrzany zatarty szlifowany nic ;]




_________________

Malaguti F10
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273046
Piaggio NRG mc2
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 7c#2216053




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 19:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
AeS pisze:
Temperatura silnika 127.9C


Jesteś pewien, że ten termometr pokazuje większe temperatury? 127,9 jest to liczba wynikająca z typu zmiennej zastosowanej w niektórych programach i nawet jeżeli temperatura byłaby większa to wartość ciągle będzie taka sama (127,9).

Sam przerabiałem to z czujnikami DS18B20 na 1wire, sposób odczytu danych nie pozwalał na większe wartości ;)




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 20:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
GlobusWlkp, Gratuluję, z reguły luzie robią remonty przy ok 20-30 kkm, a 60 kkm to wyczyn :D




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 20:39 
Zbanowany

Rejestracja: 31 mar 2012, 17:23
Posty: 208
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
Dopiero teraz, czas na zmianę bo już czas na 70 ;]




_________________

Malaguti F10
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273046
Piaggio NRG mc2
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 7c#2216053




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 22:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 17:35
Posty: 104
Lokalizacja: żeszuf/BG
Pojazd:
Ficu był to termometr tablicowy wskazujący +- temp. silnika. Był do 150C zakres. Przekłamywał trochę zapewne bo umieściłem czujnik obok napinacza łańcuszka rozrządu.




_________________

W końcu moto :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 22:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
GlobusWlkp, no ładny wynik u mnie SR 43k na orginalnym cylindrze bez szlifu i jeździłaby jeszcze z 15k spokojnie, tylko pierścionki troszeczkę puszczały.
Co do AC to problemy zaczynają się z wyższą klasą cylindra niż sport :P




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 22:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Zwol4, Jakoś łukasz ten od matrixa lata aż miło i nie narzeka na temp ;p w ac wystarczy zamontować 2 wentylatory :P




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 4:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no nie wiem czy takie LC jest dobre, u mnie na zlocie jak jechalem w paradzie to wąż z chlodnicy od cylka wybuch od temperatury, temp na liczniku byla na maxa...

wiec nie wiem czy tak git, inne chinczyki w AC normalnie jechaly a pare skuterow w LC staneło... i to sie przekłada na miasto korki itp to dopiero tragedia.

jedynie kolega w speedzie przejechal calą parade i u niego bylo w polowie temp nie wiem czemu bo u innych to na maxa ;p




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 5:33 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Ktoś zaczął porównywać stare komarki do obecnych skuterów. Zastanówcie się dobrze. Za czasów PRL była zupełnie inna technika. Tłok miał za zadanie zebrać niedoskonałości z cylindra i duża rozszerzalność tłoka była wpisana w całą technikę tych silników. Dzisiaj tłoki, pierścienie i inne elementy są robione z taką dokładnością, że w niektórych przypadkach jest wszystko tak idealnie spasowane, że praktycznie niczego nie trzeba docierać gdzie kiedyś było to obowiązkowym procesem kształtującym moc silnika. Odpowiedzcie sobie teraz na pytanie. Czemu kiedyś robili paro litrowe silniki mające 170 czy 200 z haczykiem koni gdzie teraz z silników 1.6 czy o podobnym litrażu można wyciągnąć o wieeeeeeeele więcej. Technika idzie na przód więc naprawdę głupotą jest porównywać technikę przed x lat do dzisiejszej i to jeszcze jeżeli chodzi o motoryzację.

Co do tematu... Miałem styczność z wieloma AC. Parę sztuk AC naprawiałem. Każdy z, którym miałem styczność narzekał na chłodzenie, na spadek mocy w upalne dni. Każda z nich miała słabszy lub mocniejszy tuning. Najbardziej zabawne jest to, że jadąc chińczykiem w upalny dzień w ac możesz go pałować, żyłować i nic się nie stanie (2t i 4t) - przynajmniej ja nie miałem żadnych przygód, zaś jeżeli chodzi o oryginalne 2t w ac konkretniej silnik minarelli, to po przejechaniu jakiś 15 km silnik zaczął się robić mułowaty - efekt rozgrzanej sprężyny centralnej.

Jeżeli chodzi o LC. Niezawodność tego rodzaju silnika potwierdzają nam liczne listy produktów w sklepach. Lc jest mocniejsze i przede wszystkim pewniejsze. Żyjemy w czasach, gdzie podróżujemy po całym świecie, a co za tym idzie jeździmy dużo w trasie. Rozwój przebiega na korzyść społeczeństwa, bo niby kogo? Wszystko robi się pod ludzi i aktualną charakterystykę życia. Zaletą to jest to, jak ktoś już wcześniej wspominał, stała temperatura robocza. Nie musimy się obawiać, że nasz silnik jest niedogrzany lub ma za wysoką temperaturę (no chyba, że coś jest z silnikiem nie tak). Wadą to jest to, że samochody (a konkretniej te starsze roczniki) czasami mają problem z załączaniem wiatraka od chłodnicy w porę, sam wielokrotnie o tym się przekonałem. W nowszych modelach samochodów nie zauważyłem tej przypadłości. Jeżeli chodzi o skutery. Posiadam silnik mina LC. Nie ma znaczenia ile czasu stoję w korkach, jak go pałuję, silnik cały czas trzyma temperaturę roboczą. Możliwe, że powodem jest bdb nawiew na chłodnicę. Niestety niektóre modele nie mogą się tym pochwalić dlatego stąd te wady i problem przegrzewania się LC w w korkach. Jeżeli właściciel danego pojazdu ma choć trochę rozumu w głowie to na pewno już niejednokrotnie czytał o wadach swojego pojazdu i w wypadku uzyskania wiedzy o tym, że jego skuter się przegrzewa, powinien zrobić coś w kierunku usprawnienia tegoż procesu. Szeroka gama części oferuję pompy ssp, małe przepływowe chłodnicznki (nigdy nie miałem styczności z nimi, ale podobnież zbijają coś około 1-2 C). Jeżeli komuś nie szkoda ciąć w plastikach lub ma dużo miejsca pod plastikami, warto zamontować małą chłodniczkę od innego skutera lub pospolitą "nagrzewnicę" od samochodu, która np. w przypadku nagrzewnicy z toyoty yaris jest lekka i w całości wykonana z aluminium. Efekt? Chyba każdy potrafi odpowiedzieć sobie na to pytanie :)

Same LC przemawia za mną, że mają więcej mocy, lepsze chłodzenie, jest baaaardzo dużo części, mamy bardzo dużo możliwości usprawnienia układu chłodniczego domowymi sposobami co w AC jest wręcz niemożliwe. W przypadku AC wchodzi w gre większy wiatrak (od silinków 100cc lub TUNINGOWY :lol: firmy x).

Jest już prawie rano, a nie spałem całą noc więc mogłem pisać chaotycznie :roll: Mam nadzieję, że uda wam się coś z tego rozczytać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 10:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Pyle, No właśnie, wadą LC jest to, że jak ci jakiś wężyk pęknie to cała woda ci wyleci, i nici z dalszej jazdy, dopóki nie zamontujesz nowego. Poza tym koszty eksploatacyjne są większe niz w przypadku AC.

Garet, dobrze gada, polać mu :P




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 13:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Przemek051195, tak samo może coś wpaść w wentylator i go połamać więc AC też nie pojedzie za daleko.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 13:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Gdzie wg was powinien być zamontowany wentylator aby polepszyć chłodzenie w AC ? Jeśli mam cały obudowany cylinder osłoną plastikową to gdzie go umieścić ?




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 13:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:19
Posty: 805
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Varadero 07, Sr 02, Fabia
pawelvivacity, osłonka własnie do tego służy , zbierak chwyta powietrze i leci do tej właśnie osłonki chłodząc cylinder.




_________________

>>Obejrzyj moją Apke <<
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 14:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
MrSeba099, proszę cie te chwytaki to pic na wodę fotomontaż ... ile one ci tego powietrza złapią ..




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 14:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:19
Posty: 805
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Varadero 07, Sr 02, Fabia
Traczu, dużo nie daje ale zawsze coś ;) niektórzy widziałem rynne przyklejają ^^




_________________

>>Obejrzyj moją Apke <<
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy