Dzisiaj jest 20 maja 2025, 6:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2012, 20:24 
*

Rejestracja: 01 maja 2012, 20:09
Posty: 16
Pojazd:
Cześć wam, jestem tu nowy i sobie czytałem sporo postów na temat tego skutera. Wszystko jest tak rozsypane że ciężko jest znaleźć informacje jakich poszukuje, więc tutaj bym zapytał się jak to tak naprawdę jest z tymi wszystkimi blokadami.

Kymco Agility RS 50 4t rok 2010:
Jakie ma blokady i gdzie?
Byłem w serwisie, wróciłem z odblokowanym "wszystkim".
Tak, dostałem informacje że odblokowano mi w serwisie: dyszę, tuleję wariatora, i wydech. [zapytałem się o wydech, skoro to 4t, no ale twierdził że jakaś blokada tam jest].

Skuter v-max 70km/h.
Wygląda nienajgorzej, ale przeczytałem że moduł ludzie sobie odblokowują poprzez przecięcie różowego kabelka [on jako jedyny jest połączony od pinu do pinu poniżej] więc go wyciągnąłem z izolacji i przeciąłem. Odpalam i: brzmienie to samo, v-max ten sam, przyspieszenie to samo, dobra myślę że coś nie tak, składam spowrotem kabelki i nadal to samo, moduł jest standardowy kymco. Jak to jest, w końcu on ma blokadę na module czy jej nie ma? Ludzie pisali wszędzie że v-max się powiększyła o ok 5-12km/h, że niektórzy zamykają licznik na 80km/h a mi nic się nie zmienia, nawet dźwięk nie ulega zmianie, a moduł jest taki sam od początku na 100%.

Ponadto jaki byłby zysk mocy jakbym cylinder zmienił na airsal 80ccm, słyszałem że wariator warto zostawić bez zmian, ale rolki wypada wymienić.
Chciałbym tym skuterkiem tak z 80km/h wyciskać oraz jakieś w miarę sensowne przyspieszenie : )

Oraz jeden problem: Skuter wrócił po wczorajszym przeglądzie, v-max 72km/h, regulowany był gaźnik, zmieniany pasek. Dzisiaj odpalam i tak jakby go troche dławiło i raz 55 jedzie [identycznie jak zablokowany] raz 70. Nie mam pojęcia co się z nim dzieje. Jakieś pomysły? [Nie chce wracać do serwisu bo za ponowne zrobienie 220zł sobie liczą, a gwarancje na cokolwiek można za przeproszeniem o dupe potłuc bo praktycznie nic nie obejmuje].


Ostatnio zmieniony 01 maja 2012, 20:26 przez MaXpl17, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 20:46 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
@#$%*** gaźnik Ci wyregulowali , jedź z reklamacją do nich niech ci zrobią to jeszcze raz . Skuter ma na 50 bardzo dobre wyniki , w 4t przy tej pojemnośći wydech wiele nie zmieni , jedyne co to cylinder i wariator , przy tym drugim powiniennes zauważyć znaczną różnice w przyśpieszeniu itd również v-max powinien sie zwiekszyc , ale nie masz sensu pakować fortuny w ten silnik :)




Na forum nie przeklinamy
Warn
Piórek.




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo


Ostatnio zmieniony 01 maja 2012, 20:56 przez Stacek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 21:20 
*

Rejestracja: 01 maja 2012, 20:09
Posty: 16
Pojazd:
No dzięki za info, z tym gaźnikiem ich opierdziele troche ; )
hmm a co do tego modułu CDI to co z nim?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy