Dzisiaj jest 29 mar 2024, 2:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2020, 21:41 
*

Rejestracja: 04 sty 2020, 18:41
Posty: 14
Pojazd: Baotian bt49qt-7
Witajcie mam takie pytanko mam seryjne sprzęgło nie za bardzo wiem jak sprawdzić czy sprzęgło jest w dobrym stanie czy jest do wymianu tak samo jeżeli chodzi o korektor w jaki sposób te dwie rzeczy sprawdzić? (oraz jaką sprężyne i sprężynki zastosować ? do tego cylindra żeby fajnie sie zbierał i miał prędkość)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 maja 2020, 12:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Sprzęgło - musisz mieć okładziny w dobrym stanie i nie zjechane. Warto by zajrzeć na powierzchnię dzwonu sprzęgła czy widać ślady tarcia na całej szerokości równomiernie czy też są "plamy" (tu i tam nie równo przytarty). Dodam, że gdy zmieniłem tylko sam dzwon z seryjnego na TEC'a , osiągi od razu się polepszyły (przyśpieszenie).
Korektor - warto co jakiś czas go rozebrać do rosołu i nasmarować. Jeśli nie kiwa się i łożyska są ciche to nie ma co przy nim kombinować.
Sprężynę centralną i sprężynki sprzęgła - dobiera się indywidualnie do pojazdu i preferencji kierowcy. Nie ma złotej reguły "zrób tak a będzie tak". Musisz próbować.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy