Dzisiaj jest 06 lip 2020, 3:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 mar 2017, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Siemka mam problem z moim am6. Ogólnie kilka dni temu jadąc do szkoły przy prędkości 95km/h moto zrobiło nagle buuuuu... myślę, że tłok spuchł, albo paliwa nie ma, ale to nie to. Moto chodziło tylko na wolnych obrotach i każde dodanie gazu skutkowało zgaśnięciem. Byłem 100% pewny, że to gaźnik się zapchał. Po szkole rozebrałem, wyczyściłem no i nadal to samo. Moto tylko ledwo pryta na wolnych obrotach. Z kolegami zapieliśmy 1 bieg i tak pchaliśmy jakiś czas z prędkością 20-30km/h i moto się nagle ''odetkało'' i zaczęło chodzić normalnie. Jeździłem tak 3 godziny i mi się ze sprzęgła zachciało strzelić odrazu po odpaleniu silnika (jeszcze był ciepły) :P Strzeliłem moto zdusiło i znowu ten sam problem, 2 kolegów do pomocy, 1 bieg, pchamy ze 100m i moto znowu jedzie :D Wszystko elegancko chodziło przez 2 dni. Moto zgasiłem normalnie sam z siebie przed domem kolegi no i wracam za 5 minut a tu dupa, dt odpaliła i buuu buuu i już tak totalnie ledwo zaczęło chodzić na wolnych obrotach, pchanie nie dawało żadnego rezultatu, nawet do kolegi skuta podczepialiśmy też nic. Pomyślalem, że malina już skończyła swój żywot bo tydzień wcześniej manometr wykazał 5.5 bara. Zmieniłem cylinderek na nową maline z meteorem, nowe uszczelki, nowe igiełkowe topa itp. Kompresja duża, aż ciężko na 2 biegu upchać, ale problem jest ten sam :/ Moto ledwo chodzi na wolnych obrotach, każde dodanie gazu to zgaśnięcie silnika, chodzi typowo jakby silnik był cały zalany. Gaźnik, kranik 100% drożny wszystko wyczyszczone aż się błyszczy, membrany jak nowe 0 ubytków i 0 prześwitu, zmiana gaźnika na 16mm nie przyniosła rezultatu, nowy króciec, nowe uszczelki, nowy filterek paliwa, sprawdzane na innej świecy, nie reaguje na regulacje gaźnika, zapłon sprawdzony, nie przestawił się. Nie wiem czy coś to pomoże, ale motor na wolne obroty odpali tylko na ssaniu. Jak jest totalnie zimne to trzeba ssanie + łapa w gaźnik. Jak się zagrzeje chodzi normalnie równo na wolnych obrotach... bardzo proszę o pomoc :( co mam jeszcze sprawdzić?

Filmik jak to wygląda: ( https://youtu.be/5jVwQac9o1U )
Nie przejmujcie się takim dźwiękiem przy dodaniu gazu ćwirrrrrr. W tym motorze zawsze tak było i jest :) Skutek otwarcia przepustnicy i dźwięk z filtra (nic nie trze)

-- 15 mar 2017, 22:55 --

Hmm.. zauważyłem chyba coś istotnego, chwilę przed tymi problemami zaczęło mi się mocno pocić kolanko wydechu, kapać nie przepalony olej z cylindra. Zdejmując starą maline zauważyłem na tłok tłustą czarną maź, najbardziej od strony gaźnika i ciupke od wydechu. Dobrałem się do uszczelniaczy, od zapłonu ''ok'' nic nie puszczał ale postanowiłem wymienić obydwa bo nie wyglądał jakby był w super dobrej kondycji. Czas było się dobrać do uszczelniacza od strony sprzęgła. No i właśnie ten uszczelniacz mnie zaniepokoił (oczywiście też postanowiłem go wymienić) wystarczyło wsadzić śrubowkręt i delikatnie podważyć i z łatwością wyszedł. Na dole zdjęcia uszczelniacza od strony sprzęgła. Czy to może być przyczyna problemu? Dodam, że wtedy, gdy pchaliśmy moto z kolegami na 1 miało super ostry przepał. Chmura z wydechu,że pół wsi nie widać :mrgreen:
Zdjęcie 1: https://zapodaj.net/03585667409c1.jpg.html
Zdjęcie 2: https://zapodaj.net/18259aecfeedf.jpg.html




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 mar 2017, 10:12 
*

Rejestracja: 08 lut 2017, 15:00
Posty: 10
Pojazd: Rieju MRT 50 PRO SM
Masz w tej dt jakiś moduł ? nie myłeś go ostatnio? Ja mialem coś takiego w moim Rieju gdy go umyłem i woda zalegała w kablach i pinach od cewkomodułu posuszyłem spręzarką i wszystko wróciło do normy.




_________________

Tobiasz MRT rider




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2017, 15:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Mam tam cewkomoduł ducati energia. I właśnie chciałem od kolegi na podmiankę od malagutti f12 ale niestety jest inny. Sprawdzałem już dosłownie wszystko: uszczelniacze,świece,gaźniki,membrany,ustawienie zapłonu, zmiane dyszy. Zostało chyba coś z elektryki tylko, chodzi sobie na wolnych obrotach i nagle kichnie delikatnie z wydechu i zgaśnie. Na dodatek chodzi nie równo tak jakby iskre odcinało. Lewego nie ma gdzie ciągnąć, wszystko szczelne




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2017, 20:59 
*

Rejestracja: 08 lut 2017, 15:00
Posty: 10
Pojazd: Rieju MRT 50 PRO SM
No to moze byc od tego cewkomodułu wlasnie.




_________________

Tobiasz MRT rider




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2017, 21:32 
*

Rejestracja: 19 mar 2017, 21:18
Posty: 11
Pojazd: Aprilia Tuono 50
kupilem aprilie tuono z silnikiem am6 i nie wiem jak ja odblokowac pomóżcie

-- 19 mar 2017, 22:32 --

kupilem aprilie tuono z silnikiem am6 i nie wiem jak ja odblokowac pomóżcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2017, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Tuono0986 pisze:
kupilem aprilie tuono z silnikiem am6 i nie wiem jak ja odblokowac pomóżcie

-- 19 mar 2017, 22:32 --

kupilem aprilie tuono z silnikiem am6 i nie wiem jak ja odblokowac pomóżcie


Blokada w dyfuzorze, zębatki, zablokowany moduł. Tyle wiem, więcej nie chce wprowadzać w błąd.



Wracając do tematu, moto poszło do mojego wujka mechanika. Silnik mu się podoba w 100% dobry, jedynie ma wątpliwości co do gaźnika. Najbardziej już elektryke obstawia. Brat cioteczny na podmiankę od innego am6 załatwił dellorto 21mm, cały kompletny załon i nowy cewkomoduł ;) Musi chodzić. Dodam, że gdy to 1 raz rozkręcałem stator się odkręcił cały na boki chodził, ciutke pancerzyk od przewodów przetarło, śrubka od statora latała sobie w magnecie, ryske zrobiła.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2019, 17:04 
*

Rejestracja: 23 lip 2019, 8:22
Posty: 2
Pojazd: Rieju rs2 Matrix pro
Witam mam problem z moim rieju rs2 .
Wszystko się zaczęło od sprzegla nagle koło przestało stawiać opór więc wyciągiem cały kosz wyczyscilem i zalalem nowym olejem 75w90 i od tego czasu Moto kręci się do 6.5tys obrotów zaczyna szczela z wydechu i nie może się wkręcić na większe obroty sądziłem że to wina gaźnik wyczyscilem go w ekstrakcyjnej skrecilem i dalej to samo . Co to może być Wina świecy nie spala mieszanki czy o co chodzi nie znam się proszę o jakąś poradę co mam zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy