Dzisiaj jest 25 sie 2019, 1:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2019, 20:29 
*

Rejestracja: 02 sie 2019, 20:16
Posty: 1
Pojazd: Peugeot xps
Witam mam problem z moim peugeotem xps 50, problem polega na tym że motorek ma muła na starcie lecz jak wejdzie na obroty to idzie jak głupi tak samo jest na postoju.
Motor kupiłem do remontu wymieniłem cylinder i tłok na powerforce 80
Gaźnik to dellorto phbn 16 na tym da się jeździć a drugi to tec pro phbg 19 i na nim motor w ogóle nie chce chodzić odpala tylko na ssaniu mimo że silnik jest ciepły
Filtr i membrana to seria
Dyfuzor Leo vince
Dysza główna w dellorto to 112 a w tecu 75
Bardzo proszę o szybką pomoc z góry dzięki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 sie 2019, 16:55 
*

Rejestracja: 11 cze 2019, 9:43
Posty: 21
Pojazd: Yamaha EW50 Slider
Oba gaźniki do regulacji. Moim zdaniem dysza 112 przy 16mm gaźniku jest zbyt duża ale mogę się mylić i jeśli działa dobrze po wejściu na obroty to jej nie zmieniaj.

Jeśli ciężko wchodzi na obroty na początek spróbuj zmienić ustawienie iglicy tj daj iglicę niżej (włóż blokadę o jeden ząbek wyżej). Jeśli maksymalne opuszczenie iglicy nie pomoże to wróć nią do ustawień początkowych i wymień dysze wolnych obrotów na mniejszą. Zakup kilka mniejszych (np. co 2) i testuj wkładając najpierw największą i zmniejszając. Jeśli się nie czujesz na siłach daj do regulacji komuś kto się zna :)

W drugim przypadku tj. gaźnik 19mm i dysza 75 to tutaj pewnie jest zbyt mała dysza główna. W gaźniku PHBN dysza regulacji mieszanki odpowiada za powietrze więc wkręć ją na maks i wtedy spróbuj odpalić, a jak nie da rady to wykręć o 1 obrót i sprawdź. Jak nie da rady to znów o 1. Jeśli to nie pomoże to polecam zakupić dysze do regulacji (główne oraz wolnych obrotów). Najpierw wstaw większą główną (jak dla mnie 90, a nawet 100 powinna być ok do rozpoczęcia regulacji ale możesz też zacząć od większych co będzie bezpieczniejsze) i jak znajdziesz taką na której silnik pracuje dobrze na całkiem otwartej przepustnicy i będą problemy z ruszaniem/odpalaniem/przyspieszaniem to wtedy regulacja iglicą/dyszą wolnych obrotów.

Oczywiście zakładam że wszystko masz szczelne i poprawnie pracujące (filtr powietrza, kranik, przewody paliwowe, podciśnienia, króciec ssący, zawór membranowy, uszczelki pod głowicą i cylindrem, układ wydechowy, świeca)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy