Dzisiaj jest 07 kwie 2020, 16:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 mar 2020, 19:24 
*

Rejestracja: 20 mar 2020, 19:13
Posty: 1
Pojazd: Aprilia RS125
Witam,

Zacznę od tego, iż powoli tracę siły do tego motocykla ponieważ pchałem go więcej kilometrów niż nim przejechałem. Problem polega na tym, że motocykl nie chce wkręcić się na obroty. na luzie idzie jakieś 8-9k, a na biegu 6-7k, przerywa i nie wkręca się w rezo (Dodam, że jest odblokowana). Jak idzie te 6-7k i zredukuje na niższe to się wkręca w rezo ale jak się wkręci to na luzie są dzikie obroty. Dodam jeszcze, że na regulacje gażnika nie reaguje i na przestawianie iglicy.

Wymieniałem:
-Kranik Paliwa
-Świece
-Cewkę zapłonową
-Uszczelkę pod głowicą




_________________

Keeway swan 50cc 200Xr / Junak 901 RS 72cc/50cc 2014r / Junak 121 125cc 2015r / Aprilia RS 125cc 2007r


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 mar 2020, 20:04 
*

Rejestracja: 19 lis 2019, 12:05
Posty: 6
Pojazd: barton falcon
Dziwny ten motorek niby silnik mocny jak na swoją moc ale wyregulowanie go to katorga , ja po całym sezonie odpuściłem i tak juz stoi półtora roku i rdzewieje , niby chodzi ok ale zwolnisz bieg dasz na luz i albo schodzi 2 minuty z obrotów albo od razu zdechnie a ruszając trzeba ssaniem się wspomagać , na forach nawet aprili nikt nic nie wie a na jakąkolwiek odpowiedź czekać możesz dwa lata , chyba się tego pozbędę ,mam skuterka 50-kę i to mi wystarczy gdzieś na rybki wyskoczyć auto też mam więc na tym strupie mi nie zależy , składałem silnik kupowałem części zebatki łozyska i coś tam jeszcze ale wyregulować tego dziada się nie da i pakowanie kasy w toto mi się nie uśmiecha , miast ci pomuc musiałem się wyżalić ech. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2020, 23:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1922
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Pewnie apki lewe powietrze wam łapią :cool:




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2020, 12:08 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4049
Lokalizacja: wawa
Pojazd: NRG 50cc
Dziwicie się że rska się psuje? To moto sportowe a nie do zamulania na 7k rpm. To ma kręcić i zap. . . .ać a nie na rybki jechać. Gnoje zajeżdżają, pseudoznawcy remontują i potem stoi masa rsek po 3-4k, po remoncie koniecznie! A prawda jest taka że 2t jak każde nowoczesne 2t i powinno być naprawiane przez speca od moto! W ogóle ktoś wie że tam jest zawór wydechowy? Ktokolwiek czyścił? Czy każdy umie p. . . .ić jakie to złe moto. A może gówniany właściciel bez doświadczenia w 2t? Gaźnika nie da się regulować? Regulowałem jedną rs125 i było to banalne. Sprawdzał ktoś tam kompresję? 3/4 rynkowych rsek jest zajechana.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

Jedno z najmocniejszych 50cc w PL.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2020, 17:44 
*

Rejestracja: 19 lis 2019, 12:05
Posty: 6
Pojazd: barton falcon
Toś się wysilił , gdzie masz ten serwis ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy