Dzisiaj jest 28 mar 2024, 13:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 cze 2017, 23:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2017, 19:59
Posty: 3
Pojazd: sr50
Imię: Rafał
Witam, od kilku dni mecze sie z aprilką jako ze straciłem juz pomysły pisze z wielką prośbą do Was o pomoc.

Wiec tak, skuterek ładnie chodził do pewnego czasu po odpaleniu i przejechaniu zaczął "terkotać" i zaczeło mu brakować mocy az wkoncu zgasł i nie było opcji by go odpalic.
Zabrałem sie wpierw za sprawdzenie i wymiane swiecy, iskry, kraniku paliwa, gaznika, membrany, ssania.

Skuter po dluzszym dłiubaniu zaczął odpalać. ale przypuszczam ze to nie wina tych powyzszych a czegos z elektryki ponieważ nie ma w ogóle ładowania i przy regulacji gaznika dostrzegłem zwarcie gdy dotkne sruby od obrotów i ramy silnika. Po odłączeniu akumulatora czy tez regulatora napięcia problem jest ten sam. Dodam jeszcze ze na zgaszonym silniku tego zwarcia nie ma.

Skuter dziwnie pracuje na wolnych obrotach, po zdjęciu go z nózki centralnej odrazu gaśnie (nie posiada zadnego zabezpieczenia elektrycznego na nózce) Gdzie szukac problemu, jest jakis sposób na sprawdzenie regulatora, cdi i cewki?

Aprilka 97r LC, bardzo prosze o pomoc bo brak mi juz sił.. Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 cze 2017, 7:35 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
k0mp4tybiln7 pisze:
nie ma w ogóle ładowania i przy regulacji gaznika dostrzegłem zwarcie gdy dotkne sruby od obrotów i ramy silnika


Sprawdź przede wszystkim wszystkie przewody, ich kostki, konektory ,końcówki. Powyższe zdanie wskazywałoby na upalony regulator napięcia




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2017, 17:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2017, 19:59
Posty: 3
Pojazd: sr50
Imię: Rafał
Z elektryką to tam była ogólnie masakra jesli chodzi o kable i ich złączki czy tez "samoróbki" ale juz to ogarnałem i wyleciało sporo dziadostwa.

Wymieniłem moduł i regulator, niestety uszkodzona wydaje się cewke ponieważ mam przejście (sprawdzenie diody na mierniku) pomiędzy obudowa a zasilaniem cewki nie orientuje się jaka dokładnie jest budowa cewki ale przypuszczam że tak nie powinno być?

Dziękuję za odpowiedz

Jeszcze 1 problem, wtyk rozrusznika plusowy przy załączeniu do silnika piszczy tak jakby miał trn sam obwód vo masa silnika.. Może alternator/pradnica robi jakąś zware?

-- 21 cze 2017, 18:10 --

Problem niestety nadal nie rozwiązany, jako że przegrzebalem już całą elektryke i wymieniłem już wszystko po za iskrownikiem przyszedł i czas na niego niestety nigdzie (sklepy internetowe, stajonarne itp) nie mogę znaleźć z wyjściem na 4 przewody tak jak u mnie. Czy mógł by mi ktoś pomóc w wytlumaczeniu czym jest ten 5 kabel?

Po edukacji na forach wynikało by to że jest to masa alr czy faktycznie tak jest?
Zdjęcie mojego iskrownika:
https://zapodaj.net/a7c9180318e91.jpg.html

Z góry bardzo dziękuję za pomoc, pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy