Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 12:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lip 2017, 20:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, może zacznę od setu:
Malina 74cc
Gaźnik 21, filtr airbox, dysza 92
Wydech tecnigas e-nox
Sprzęgło tec racing kevlar
Zębatki 15z/52z

Problem jest taki, że po wrzuceniu 5 i 6 biegu motor zwalnia.
1 bieg - 40km/h
2 bieg - 70km/h
3 bieg - 92km/h
4 bieg - 117-121km/h
I gdy jadę normalnie po wrzuceniu wyższego biegu po prostu spada rezo i motor zwalnia, tak jakby 5 i 6 były to nadbiegi (gdy się przychylę za licznik, zmniejsze opór wiatru) to gdy przy 120 zmienię na 5 to jedzie dalej. Dlaczego nie chce samo z siebie ciągnąć? pozdrawiam




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 lip 2017, 21:22 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Spróbuj na początek z większą dyszą. Od początku tak jest?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2017, 22:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Mate57 pisze:
Spróbuj na początek z większą dyszą. Od początku tak jest?


Miałem wcześniej zębatkę z przodu 13z i wtedy tylko na 6 zwalniało, ale na 5 można było przeciągnąć max do 115km/h. Po wsadzeniu 15z z przodu na 4 biegu ciągnie po 120km/h i gdy jestem za licznikiem to na 5 jeszcze coś tam pojedzie. Zachowuje się tak jak nie ma kompresji po prostu zwalnia, dysza jest idealna. Na 100 zalewało mocno, na 95 ciutke i na 92 jest elegancko. Ogólnie cylinder to już po sporym przebiegu malina, którą się zagotowała ze 3 razy (wywaliło uszczelkę pod głowicą) i woda zagotowana. Na tłok dałem nowy pierścień, sprężanie czuć no ale nie chce ciągnąć na tych biegach. O 6 to ja już się nie wypowiadam :O Ostatnio mi się pomyliło jak testowałem v-max z górki, gdy byłem schowany za licznikiem (myślałem że to jest 5 bieg przy 120km/h) i na 5 biegu z górki rozwinąłem prędkość 131km/h i nie wiedziałem, że jeszcze bieg mam pod ręką bo by to się bardziej rozhuśtało na tej zębatce :roll:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2017, 11:50 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
możliwe, że już po prostu cylinder nie ma mocy, żeby uciągnąć te przełożenia:p wątpliwości rozwiałby pomiar kompresji :d

btw, na takim przełożeniu długo sie rozpędza? pytam bo ja mam 12/47 przy power force 70 i na 5-6 biegu czasem ciężko się rozpędzić pod górkę ;d




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2017, 21:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Przemo199809 pisze:
możliwe, że już po prostu cylinder nie ma mocy, żeby uciągnąć te przełożenia:p wątpliwości rozwiałby pomiar kompresji :d

btw, na takim przełożeniu długo sie rozpędza? pytam bo ja mam 12/47 przy power force 70 i na 5-6 biegu czasem ciężko się rozpędzić pod górkę ;d


Na takim przełożeniu lepiej się zbiera i o wiele fajniej się jeździ niż na 13/52 jedynie jest odczuwalny ciut słabszy zryw na tej 15z z 1 biegu. Przyśpieszenie jest bardzoo dobrze, jest bardzo elastyczny, biegi są długie ogólnie miło się jeździ :) No mi też się wydaje, że to już nie takie przełożenie na maline :mrgreen: ale na 4/5 120-125km/h jest zadowalające :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy