Dzisiaj jest 24 maja 2025, 19:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 paź 2012, 16:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2012, 11:49
Posty: 166
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Problem polega na tym: jadę stała prędkością około 20km/h, gdy dodam gwałtownie gazu słychać takie "buuu" przez około 2s, tak jakby motor miał zgasnąć, po czym gwałtownie dostaje kopa i przyspiesza. Stawiam, ze to jest coś związane z gaźnikiem. Gdy motor kupiłem miał on pusty filtr powietrza, musiałem włożyć tam gąbkę (nie jest ona oryginalna).
Mój gaźnik to Dellorto 17.5 z dyszą 90. Dawka paliwa jest ustawiona na drugim poziomie od góry (są 4). W czym leży problem?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:02 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
wyczyść gaziorka i podreguluj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2011, 14:59
Posty: 172
Pojazd:
regulacja , zalewa go , zobacz czy filtr jest mokry i jaki kolor świecy ?




_________________

ZAPRASZAM DO MOJEGO HURR .

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2187498#2187498




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2012, 11:49
Posty: 166
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Własnie zapomniałem dodać, że gaźnik był czyszczony i nic to nie dało. I go nie zalewa, bo jeśli wcisnę ssanie i dodam gazu to się nie dzieje.




_________________

Malossi Sport 70
Malossi Multivar
Malossi Ventilvar
Malossi x-special
Tec Evo Racing
Tecnigas RS70
Dellorto 17.5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
bawiłeś się gaźnikiem ??




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2012, 11:49
Posty: 166
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Nie, działo się tak od kiedy kupiłem motor. Dodam, ze jest cylinder malossi 70.




_________________

Malossi Sport 70
Malossi Multivar
Malossi Ventilvar
Malossi x-special
Tec Evo Racing
Tecnigas RS70
Dellorto 17.5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:12 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
Ja wiem co jest bo w roxie było to samo trzeba regulować . U mnie w roxie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2012, 11:49
Posty: 166
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Były różne próby regulacji. Zwiększenie dawki paliwa na iglicy coś da ?


Ostatnio zmieniony 08 paź 2012, 18:15 przez Frytek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
Frytek, albo za dużo powietrza lecz wątpię skoro później ciągnie ładnie. stawiał bym na napęd :D




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2012, 11:49
Posty: 166
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Niee, to nie napęd. Zmieniłem z serii na multivara i sprzęgło na Tec Evo Racing i jest to samo. Odpada napęd, bo ze ssaniem jest dobrze.




_________________

Malossi Sport 70
Malossi Multivar
Malossi Ventilvar
Malossi x-special
Tec Evo Racing
Tecnigas RS70
Dellorto 17.5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
Frytek, wkręć śrubkę od mieszanki i sprawdź czy coś się poprawiło tylko zapamietaj ile żebyś później mógł powrócić do ustawień.




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2012, 11:49
Posty: 166
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Okej, jutro spróbuje. Jeszcze jedno pytanie, jesli bym zwiększył mu dawkę paliwa, bo ze ssaniem jest większa to powinno być lepiej?




_________________

Malossi Sport 70
Malossi Multivar
Malossi Ventilvar
Malossi x-special
Tec Evo Racing
Tecnigas RS70
Dellorto 17.5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
Frytek, skoro ze ssaniem chodzi dobrze to powinno to pomóc :D




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:22 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
tak ale w wpierw rozgrzej silnik przed jazdą .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2012, 11:49
Posty: 166
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Tylko mnie dziwi to, ze w filtrze powietrza są porobione i zaklejone taśmą dziury. Czy ktoś tym coś chciał polepszyć zmianę na większy cylinder? :D Motor pochodzi z Belgii, muszą mieć tam ciekawe pomysły :D




_________________

Malossi Sport 70
Malossi Multivar
Malossi Ventilvar
Malossi x-special
Tec Evo Racing
Tecnigas RS70
Dellorto 17.5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
tak jak kolega wyżej pierw rozgrzej później reguluj.

sprawdź też bez gąbki jeżeli będzie to samo albo gorzej to będzie wiadome że dostaje za dużo powietrza :]




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2012, 11:49
Posty: 166
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Bez gąbki i z gąbką jest to samo. Wydaje mi się też, że za luźno wchodzi ta rurka w ten filtr. W ogóle takie zastępowanie oryginalnego filtra taką gąbką nie szkodzi?




_________________

Malossi Sport 70
Malossi Multivar
Malossi Ventilvar
Malossi x-special
Tec Evo Racing
Tecnigas RS70
Dellorto 17.5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
nie rozumiem ? jaką gąbką zastąpisz filtr ?? sprawdzałes tez bez filtra wgl ?? i jak to reagował ?




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2012, 11:49
Posty: 166
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Zakładałem jakiś chiński stożek u kolegi ale bez regulacji to wcale jechać się nie dało :D. Wsadziłem taka gąbkę do kąpieli zamiast tej oryginalnej gąbki, która tam powinna być.




_________________

Malossi Sport 70
Malossi Multivar
Malossi Ventilvar
Malossi x-special
Tec Evo Racing
Tecnigas RS70
Dellorto 17.5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 18:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
a pojawiało się to buu co w tym przypadku ?? na stożku ? mi to wygląda na to że dostaje za dużo powietrza :D albo wsadź oryginalną wkładkę jak masz skądś wziąć albo wkręć śrubkę od mieszanki o pół obrotu jak nic to znowu o pół :D tylko licz się że spalanie wzrośnie :D




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy