Dzisiaj jest 28 mar 2024, 13:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lut 2017, 19:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, posiadam pojazd yamaha dt 50 na silniku am6. Mój problem jest taki, że na niskich obrotach ciągnie mi sprzęgło. Chodzi o to, że jak wrzucę 1 to muszę odrazu jechać bo inaczej motor zgaśnie. Powinno raczej tak być, że to ja decyduję czy ma ruszyć poprzez zwalnianie klamki sprzęgła. Co mam w tym przypadku zrobić? Dodam, że regulacja na klamce nic nie daje. Mam regulować docisk na koszu? Jak to zrobić? I czy muszę spuszczać płyn chłodniczy, gdy ściągam dekiel? O oleju ze skrzyni to wiem. Proszę o pomoc :D

-- 01 lut 2017, 20:33 --

Mam odkręcić śrubę od kosza sprzęgłowego i odkręcić tą śrubę od docisku sprzęgła i dokręcić ją aż poczuje opór a następnie dokręcić kosz?? wytłumaczy mi to ktoś?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 lut 2017, 19:18 
*

Rejestracja: 05 lut 2017, 19:08
Posty: 6
Pojazd: Yamaha DT 50/70
Ja miałem podobny problem w swojej "DECI" Regulacja śrubą na koszu sprzęgłowym nic nie pomagała, wymieniłem tarcze sprzęgłowe wraz z przekładkami i było wszystko w porządku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2017, 22:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Problem już rozwiązany, zmieniłem tarcze sprzęgłowe,przekładki,sprężynki, wyregulowałem docisk, zalałem świeży olej motul transoil i wszystko wróciło do normy :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2017, 23:54 
**

Rejestracja: 05 wrz 2014, 18:26
Posty: 228
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: TZR Blue White
Masz te tarcze TEC? Jak się sprawują przy malinie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2017, 18:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Tak, mam tarcze teca tec racing kevlar. Sprawują się normalnie :lol: Można ruszyć ze zrywu, nie ślizgają się :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy