Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 11:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lis 2009, 19:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2009, 14:28
Posty: 39
Pojazd:
[center]Witam!
Mam Keeway'a Matrix'a. Opony mam seryjne, czyli Kenda K-413 120/70/12 (z przodu) i 130/70/12 (z tyłu)
Wiec chciałbym sie dowiedzieć jakie ciśnienie powinno byc w tych oponach, oczywiście teraz juz nie jeżdże, ale gdy rozpoczne sezon to chciałbym bym byc przygotowany.
Jezeli ma to znaczenie to preferuje spokojny styl jazdy, jeżdże sam i nie lubie czuć wybojów :D
Jakis czas temu napompowałem tak jak podaje instrukcja, to w ogóle jeździć sie nie dało, moze sie i szybko zbierał, ale tak twardo bylo pod dupą ze szok

Z góry dzieki
Pozdrawiam[shadow=red][glow=white]![/shadow][/glow][/center]




_________________

[center]Obrazek[/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:31 
*

Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:27
Posty: 42
Lokalizacja: Łętownia
Pojazd:
a ile naponpowałeś
Scoodi pisze:
Jakis czas temu napompowałem tak jak podaje instrukcja, to w ogóle jeździć sie nie dało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 20:46 
**

Rejestracja: 12 paź 2009, 15:07
Posty: 263
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
To jak w instrukcji jest napisane to powinieneś się do tego stosować, a to że się źle jeździło to może nie tylko od ciśnienia zależało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 20:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2009, 14:28
Posty: 39
Pojazd:
pacyfikator pisze:
To jak w instrukcji jest napisane to powinieneś się do tego stosować, a to że się źle jeździło to może nie tylko od ciśnienia zależało.

To od czego jeszcze?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 20:58 
**

Rejestracja: 12 paź 2009, 15:07
Posty: 263
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Jak się twardo jeździło to może problem tkwi w amortyzatorze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 22:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2009, 14:28
Posty: 39
Pojazd:
A co z nim moze byc nie tak? Maie jakąs porade?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 11:49 
**

Rejestracja: 12 paź 2009, 15:07
Posty: 263
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Może już jest do niczego. Sprawdź dobrze, może gdzieś Ci się wgiął delikatnie, albo coś takiego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 13:54 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
może amortyzator jest regulowany i masz podkręcony. Ja podkręcałem bo mi pływał na zakrętach. Mam seryjny amortyzator w focusie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 15:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2009, 14:28
Posty: 39
Pojazd:
matias pisze:
może amortyzator jest regulowany i masz podkręcony

Jak sie u ciebie to reguluje? Chodzi ci o tylni czy przedni amor?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 19:00 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
Scoodi pisze:
matias pisze:
może amortyzator jest regulowany i masz podkręcony

Jak sie u ciebie to reguluje? Chodzi ci o tylni czy przedni amor?

Chodzi mi o tylny amortyzator ustawia się go specjalnym kluczem który dostaje się przy zakupie. Ja go nie miałem ostawiałem żabką. ta regulacji znajduje się zaraz pod sprężyną amortyzatoraObrazek to chromowane z ząbkami na zdjęciu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 19:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
1.8 na przód 2.0 bara na tył se napompuj.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
No ja to próbowałem łapą przekręcić, ale ni chu...chu :/

Da się czymś innym to zrobić??




_________________

Peugeot JetForce R-Cup


Ostatnio zmieniony 18 lis 2009, 19:58 przez TheDyszka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 20:42 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
ab dorobić sobie coś takiego Obrazek można to tż kupić na tej stronie sklep [/list]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2009, 16:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2009, 14:28
Posty: 39
Pojazd:
Ja mam ten klucz, jak mam ustawic zeby bylo jak najmiększe?
Mam go przekręcic zeby tak jakby skuter ''podnieśc'' czy ''znizyc''?




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2009, 17:31 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
miękie się robi wtedy gdy zmniejszysz naprężenie sprężyny czyli masz opuścić poczujesz to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2009, 18:20 
**

Rejestracja: 12 paź 2009, 15:07
Posty: 263
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Zrób tak żeby sprężyna nie była bardzo naprężona, tak jak napisał matias.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy