Dzisiaj jest 19 wrz 2019, 14:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2019, 16:35 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
Witam , niedawno wymieniałem praktycznie wszystkie części na nowe w aerox cylinder 70 cc
gaźnik 19 dysza 80 śmigał super ok 95-100 km/h licznikowe coś sie stało z gaźnikiem gdyż przy 70 km/h zaczął odcinać i gasnąć więc wyjąłem go sprawdziłem wszystko było ok założyłem znów teraz licznikowe 80 i ani kilometra więcej co jest ? ????? dodam że śrubki od regulacji mieszanki nie ruszałem dlaczego wtedy odcinało do przy ok 70 km/h?? a teraz jak już go nie odcina to nie jedzie szybciej jak 80 km/h ??? :| :| :| :evil: :evil: :evil: :evil:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 cze 2019, 16:56 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Lewe gdzieś łapie albo kompresja siada.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2019, 8:03 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
ciśnienie jest ponad 10 bar bo do 10 mam wskaźnik , ale gdzie może łapać lewe powietrze ?? gaźnik ??

-- 12 cze 2019, 8:03 --

problem rozwiązany .
zapytam jeszcze czy gaźnik 19 jest odpowiedni do tego cylindra ??
czy lepsze osiągi wyniesie na gaźniku 21 mm ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2019, 10:30 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Jaki cyl? r/t 70?




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2019, 15:03 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
cylinder to - stage6 sport pro mk2 70cc
wydech zamówiony - Yasuni R city mam nadzieje że będzie dobry pod ten cylinder

-- 12 cze 2019, 14:14 --

zapomniałem dodać że zawór membranowy mam https://sklep.mieloch.pl/czesci-do-skut ... OX_50_OD99
taki zwyczajny najtańszy czy jest konieczność wymiany na sportowy z twardszymi płytkami ??
czy przez ten zwykły zawór tracę na osiągach ??

-- 12 cze 2019, 15:03 --

na jakie osiągi można liczyć z tym tłumikiem ?? co prawda będzie dopiero w przyszły tydzień ale już się zastanawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2019, 16:04 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Zawór bym dał z płytkami kompozytowymi. Osiągi zależą od regulacji ale wbiłbym tam dyszę 85 chociaż. Pro replica tańsza by była.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2019, 17:22 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
Ten tłumik mam za 400 zł, większe dysze już sprawdzałem i zalewa go, dysza 074 jest najlepsza przy dyszy 080 trochę go zalewalo osiągi były dobre ale jak założyłem mniejsza to były jeszcze lepsze. Odrazu inny dźwięk z wydechu przy większej dyszy dźwięk był nie jednostajny i niski, przy tej dyszy chodzi jak pszczółka bzyczy bardzo ładnie.

-- 14 cze 2019, 17:22 --

Witajcie , mógł by mi ktoś wytłumaczyć jedną rzecz ??
wszędzie gdzie się nie wejdzie piszą lżejsze rolki dają przyśpieszenie a cięższe v-max ,
więc u siebie mam wariator - stage6 R/T Oversize
i korektor momentu obrotowego malossi MHR overrange
w zastawie była różowa centralka z napisem soft czyli miękka
założyłem rolki 3,5 g takie jak były w zestawie - przyśpieszenie okej strasznie szarpie przy starcie
więc założyłem rolki 4,5 g mniej szarpie ale lepiej się zbiera
więc postanowiłem spróbować rolki 5g tu jest fajnie przyśpieszenie bardzo fajne przy ruszaniu z manetką na maxa staje na koło i coś mnie podkusiło założyć rolki 5,8 g
no i to jest WOW !! staje na koło a wręcz zrzuca cie z roxa a przyśpieszenie jest bez porówniania lepsze od rolek 5 g różnica jest kolosalna w przyśpieszeniu i dlaczego ?? raczej powinno to być na odwrót dodam iż v-max się nie zmienił , zmienia się tylko przyśpieszenie od 0 - 50 km/h na tych rolkach to jest kozak trzeba się mocno trzymać !! . musiał bym kupić rolki testowe w zakresie od 5,5 g do 7 g i sprawdzić na jeszcze cięższych rolkach , dodam też że nie ma efektu spadania obrotów na tych rolkach . więc o co chodzi ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2019, 17:52 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Nie wiem jak inni gadają, rolki służą do regulacji napędu. Na tym forum farmazony o lżejszych na przyspieszenie itd. są usuwane.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2019, 21:18 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
odnośnie regulacji napędu nie mogę nigdzie znaleźć ile w przekładni jest zębów na pierwotnej i wtórnej ?? mówie o aeroxie 2t 2004 r.
by rozwijał większe prędkości to na wtórnej musi być mniej zębów niż orginalnie ?
lub na pierwotnej więcej a zostawić wtórną .
nie wiem może się ktoś wypowie ? i ile to podniesie V-max ? robił już ktoś taką zmianę ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2019, 21:27 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
To jest czysta matematyka poziomu gimnazjum, ile podniesie v-max. Gorzej określić czy moc wystarczy na osiągnięcie tej prędkości... Fabryczne są ok. 12,5/1. Przy cylku typu streetrace/sport pro 70 wystarczą 11/1. Przełożenia te możesz poszukać od innych modeli, które być może miały takie. Np. w P/G montowano różne od 13,3/1 do ok 10,5/1. W minarelli nie wiem jak jest. Przy obliczaniu weź pod uwagę fakt, że na krótkich skuter może dochodzić na v-max np. do 11000rpm, 500 więcej niż rpm na jakich ma max moc. Jak dasz dłuższe to na v-max będzie miał już 10500rpm bo fizycznie nie może wejść na wyższe gdyż za 10500 jest spadek mocy więc musiałbym obniżyć v-max. Zawsze jest ten zapas rpm na krótkiej przekładni. Wyliczysz że doda 10km/h a w praktyce będzie to +5km/h.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2019, 22:11 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
to lepiej niech zostanie jak jest fabrycznie , szkoda czasu na próby i wydane pieniądze na różne przekładnie , jeśli ma być to ok 10 km/h

-- 17 cze 2019, 22:11 --

a jazda ciągle na pełnym gazie dla 2 t jest szkodliwa ??
mówię o dystansie ok 20 km na pełnym gazie codziennie to też idze w parze jazda na wysokich obrotach ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2019, 22:26 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Jakbym miał chinola to jeździłbym na max cały czas (pod warunkiem prawidłowej regulacji). Jak się dba tak się ma i tyle. Z tym cylem na v-max pali tyle co przeciętne auto i tu jestem tego pewien. Raczej mało to opłacalne.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2019, 22:56 
*

Rejestracja: 24 maja 2019, 22:26
Posty: 65
Pojazd: aerx
zgada się aerox w 70 cc , gaźnik dobrze wyregulowany gdyż jest świeca - kawa z mlekiem pali ok 5,5 litra ale to jest skuter do zabawy nie do ekonomicznej jazdy chodzi mi o żywotność czy przy takich obratach szybko się zajeździ ?? w sumie 2t to z natury wysoko obrotowe silniki więc nie powinno mieć to wpływu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy