Dzisiaj jest 29 mar 2024, 12:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lut 2011, 14:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Elo tak jak w temacie czy Cylinder Tec Eco 50cc jest solidnie wykonany i czy opłaca się go kupować ile km można nami nabici jakie ma wady itp ? zamiast robienie Szlifu + Tłok Metor ? Prosił bym że by się wypowiadali co maja lub mieli odczynienia z tym Cylkiem ! :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 14:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wydaje mi się że albo seria szlif +dobry tłok

albo tec hq

eco to jest raczej szajs




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 15:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Tec ecp, jak sama nazwa wskazuje ma być tani. Czytałem opinie, że tłok puchnie, ale to może wynikać ze złego chłodzenia (mam tu na myśli za małą dyszę). Osobiście byłbym bardziej skłonny ku Tec HQ. Przemyśl także ofertę firmy MOTOFORCE.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez MrCannabis, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 15:10 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Cylinder Tec Eco to najlepszej jakości cylinder w takim przedziale cenowym.

Skąd czerpiecie wiedzę na temat puchnięcia tłoka? :P

Niestety często można usłyszeć lub przeczytać wypowiedzi użytkowników o treści na przykład:
"Cylinder marki xxx to szajs - tłok puchnie i się przyciera". :lol:

Nic bardziej mylnego! po pierwsze taka jest rola tłoka - rozszerzalność cieplna materiałów towarzyszy silnikom od zawsze. Ale oczywiście bez przesady! Silnik zawsze daje nam znać jak coś jest nie tak - temperaturą, pracą, kolorem, świecy, spalinami itp itd... Jeżeli tłok puchnie za bardzo i za bardzo rośnie nam temperatura to znaczy że coś jest nie tak. A chłodzenie silnika to nie tylko chłodnica, ale też rola mieszanki paliwowo-powietrznej, czyli pośrednio samego gaźnika - brak regulacji to pierwszy krok do uszkodzenia silnika! Temperatura za wysoka? Tłok puchnie? Wyreguluj gaźnik! Dysze (nie tylko główne), iglice, poziom iglicy, przepustnice - to podstawowe narzędzia do regulacji!!!!

Ale wygląda to tak, że dysze, iglice, przepustnice to dla użytkowników czarna magia.
99% zatarć i uszkodzeń cylindrów używanych do jazdy codziennej wynika z nieprawidłowego montażu, regulacji lub użytkowania!

Cylinder Tec Eco osiągami będzie nawet lepszy od wielu innych cylindrów 50cc - dzięki większemu kanałowi wydechowemu.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 17:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
to co uważacie ze lepszy będzie kupić za 130 zł Tec Eco 50cc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 17:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Kupuj Tec Eco ! Mam go, póki co 6tyś. przejechane :D cyl w idealnym stanie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 19:01 
*

Rejestracja: 12 lis 2010, 0:00
Posty: 89
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
Sinedd, a wzrosły ci osiągi?




_________________

Yamaha Jog R ac 50
+ tecnigas next r
+ rolki 4g
+ niebieskie hebo

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=109629




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Wzrastają bo tam masz wierze okno wydechowe nisz w seryjnym Cylu :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Junior pisze:
Cylinder Tec Eco to najlepszej jakości cylinder w takim przedziale cenowym.

Skąd czerpiecie wiedzę na temat puchnięcia tłoka? :P

Niestety często można usłyszeć lub przeczytać wypowiedzi użytkowników o treści na przykład:
"Cylinder marki xxx to szajs - tłok puchnie i się przyciera". :lol:

Nic bardziej mylnego! po pierwsze taka jest rola tłoka - rozszerzalność cieplna materiałów towarzyszy silnikom od zawsze. Ale oczywiście bez przesady! Silnik zawsze daje nam znać jak coś jest nie tak - temperaturą, pracą, kolorem, świecy, spalinami itp itd... Jeżeli tłok puchnie za bardzo i za bardzo rośnie nam temperatura to znaczy że coś jest nie tak. A chłodzenie silnika to nie tylko chłodnica, ale też rola mieszanki paliwowo-powietrznej, czyli pośrednio samego gaźnika - brak regulacji to pierwszy krok do uszkodzenia silnika! Temperatura za wysoka? Tłok puchnie? Wyreguluj gaźnik! Dysze (nie tylko główne), iglice, poziom iglicy, przepustnice - to podstawowe narzędzia do regulacji!!!!

Ale wygląda to tak, że dysze, iglice, przepustnice to dla użytkowników czarna magia.
99% zatarć i uszkodzeń cylindrów używanych do jazdy codziennej wynika z nieprawidłowego montażu, regulacji lub użytkowania!

Cylinder Tec Eco osiągami będzie nawet lepszy od wielu innych cylindrów 50cc - dzięki większemu kanałowi wydechowemu.




Nie chciałbym się kłócić ale opisze swój przypadek.

TGB Akrostec seryjny. Założony cylinder jakiejś firmy nieznanej za 90zł.

Gaźnik 12mm iglica na środku, dysza 65.

Po 3 km spokojnej jazdy (na dotarciu) tłok spuchł tak bardzo że stanął w cylindrze zakleszczając się w nim.

Później zrobił tak jeszcze raz.

Kiedy był już po 2-gim spuchnięciu dało się nim przejechać nawet i 65 km (tyle zrobiłem) ale tylko wtedy gdy manetka znała 2 położenia, full albo nic.

Gdy raz chciałem sobie zaoszczędzić na paliwie i jechałem 50km/h na w miarę niskich obrotach stanął po raz trzeci.

I to było na tyle.

Wg. mnie jeśli tłok jest z szajsowatego materiału to jest nic nie warty.

Kupowaliśmy go we 3 do 3 TGB.

I w każdym to samo.

To chyba nie przypadek?

I gdzie te 99% z powodu rozregulowania?

(wszystkie 3 maszyny były idealnie wyregulowane)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Jakaś nieznana firma a Tec to róźnica ;)

Tak, wzrosły, z 65km/h na 75km/h(licznik), niedość, że szerszy kanał to jeszcze tawjańskie cylki to szajs więc norma ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 20:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Cytuj:
Skąd czerpiecie wiedzę na temat puchnięcia tłoka? :P

Niestety często można usłyszeć lub przeczytać wypowiedzi użytkowników o treści na przykład:
"Cylinder marki xxx to szajs - tłok puchnie i się przyciera". :lol:

Nic bardziej mylnego!


Jeżeli tłok puchnie za bardzo i za bardzo rośnie nam temperatura to znaczy że coś jest nie tak. A chłodzenie silnika to nie tylko chłodnica, ale też rola mieszanki paliwowo-powietrznej, czyli pośrednio samego gaźnika - brak regulacji to pierwszy krok do uszkodzenia silnika! Temperatura za wysoka? Tłok puchnie? Wyreguluj gaźnik!



chodziło mi o ta część

zabrzmiała jakby ciulowe i puchnące tłoki nie istniały

dlatego opisałem mój przypadek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 21:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Sinedd pisze:
niedość, że szerszy kanał to jeszcze tawjańskie cylki to szajs więc norma ;)

Trochę tu się zgubiłem Sinedd dobrze zrozumiałem ze Tec Eco jest produktem tajwańskim ? i jest szajstwem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Nie, nie - chodziło o to, że w serii miałem tańwański cylek a on jest szajsem, więc być może to też miało wpływ na poprawe osiągów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 22:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Sinedd Ty posiadasz Tec Eco 50cc czy Tec HQ 50cc ? Bo w opisie tak masz że posiadasz Tec HQ 50cc ! :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 22:51 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Nie można porównywać raczej cylindra markowego takiego jak chociażby TEC z niewiadomo jakim cudem za 65,- PLN z allegro...

Jak cylinder kosztuje 65,- PLN trzeba się dobrze zastanowić dlaczego tyle kosztuje.
Bo producent obciął na wszelkich kosztach - w tym materiałów i kontroli jakości.

Tec tych problemów nie ma.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 9:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Ale ten Cylinder Tec Eco 50cc nie będzie do normalnej jazdy tylko do Stunt czyli będzie tez katowany czasem :P Ale przed tym go przepisowo dotrę ! a potem Jazda :mrgreen: I uważacie że Cylek wytrzyma ?:roll: ( wiem głupie pytanie :ups: ale nie którzy już przy tym grzebali a ja nie :/ )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 9:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Zwierzak,
faktyczniee, cóż błąd w podpisie :D
Mam Tec Eco 50cc dedykowany Minarelli ;)
Latałem troche na kole i dawał rade :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2018, 19:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2017, 17:40
Posty: 11
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Aprilia Sr 50
Imię: Adrian
A powiecie jaka dysza do tego cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy