Dzisiaj jest 03 maja 2025, 22:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lis 2012, 13:12 
*

Rejestracja: 08 lis 2012, 12:56
Posty: 6
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Witam Panowie, jestem nowy na forum, a trafił mi się pacjent o nazwie tgb 303rs.
Kompresji zero, więc rozebrałem dziadostwo...

Po rozkręceniu wszystkiego, a dostęp mega oporny ukazał się obraz nędzy i rozpaczy :)


Ktoś tam łapy już pchał do niego wcześniej i nie szczędził sylikonu czerwonego :))

Co za paproch..

Głowica jest aluminiowa i oryginalna TGB, bo są na niej oznaczenia i wytłoczenia.

Co do cylindra to mam wątpliwości, jak rozpoznać czy to oryginał????

Na nim są jakieś oznaczenia ale bardzo nieczytelne..

Jest żeliwny, ale odlew słabo wykonany, są wżery i nierówności...

Tłok był całkiem ładny, a na nim od góry jedynie oznaczenie EX, czyli wydech pewnie...

Bo tak był skierowany w stronę wydechu.

Poza tym ktoś tyyyle oleju lał, że denko było czarne, a pierścienie się zapiekły.

Potrzebować więc będę oryginalny cylinder tgb lub znakomity zamiennik, a dam do szlifowania i honowania i będzie jak nówka.

Czy ktoś z forum ma za rozsądne pieniądze taki cylinder?

Jakiej marki tłok dobrać do tego?

Uwaga musi być seria 50cm3.

Jaki zestaw wariator, rolki, pasek i sprzęgło dobrać do tego? aby dłuugo pochodziło...?

Z góry dziękuję za odpowiedź.




_________________

Jeśli nie zrobisz ze Mną interesu, stracimy Obaj...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 15:55 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
zależy jeszcze czy chcesz jakieś sportowe części czy tylko zamienniki
tłok bierz vertex, pasek dayco, rolki motoforce




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 16:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Oryginał Cyl od tgb po jednej stronie powinien mieć wyznaczoną pojemność a po drugiej stronie cylindra napis "TGB"




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 17:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
kup jakiś nowy zestaw 50ccm i tyle :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 18:07 
*

Rejestracja: 08 lis 2012, 12:56
Posty: 6
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
OO i to są odpowiedzi, dzięki bardzo.

Niestety ta padaka nie ma ani wybicia o pojemności ani nawet napisu TGB..

Pozostało mi szukać używanego cylindra.

A właśnie, szpilki cylindra gdzie dostanę., bo widzę, że tam również jest jakaś rzeźba.


lukas971997 - zależy mi na v max 45-50 kmh nie więcej, no i dobre przyśpieszenie i żeby sprzęgło wytrzymało, bo finalnie skuterek będzie użytkowany przez małolata.




_________________

Jeśli nie zrobisz ze Mną interesu, stracimy Obaj...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 18:10 
*

Rejestracja: 08 lis 2012, 12:56
Posty: 6
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Aha... o i jeszcze jedno pytanie, gdzie dostać wszystkie te klamoty aby nie przepłacić...?

Pewnie macie większe rozeznanie..




_________________

Jeśli nie zrobisz ze Mną interesu, stracimy Obaj...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 19:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Szukaj na allegro. Dobry cylinder używany kupisz za około 50-70zł. Jeżeli chcesz wytrzymały i dobry zamiennik to Tec 50. Łap link : http://moto.allegro.pl/cylinder-tec-491 ... 14123.html




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 19:38 
*

Rejestracja: 08 lis 2012, 12:56
Posty: 6
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
A orientujesz się powiedzmy jakiej klasy jest oryginalny cylinder tgb?

Czy to jest jak power force.. airsal czy jak?

A nie lepiej aluminiowego airsala?




_________________

Jeśli nie zrobisz ze Mną interesu, stracimy Obaj...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 20:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
trochę lepszy jak chińszczyzna. ogólnie taka średnia półka. zakładałem tec hq i chodzi i nic się nie dzieje. ten tańszy można sobie darować ale hq jest spoko :) i cena nie wygórowana :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 20:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
goldgrawer pisze:
A nie lepiej aluminiowego airsala?

W alu nie zrobisz szlifu w razie zatarcia. Chociaż są to dobre i wytrzymałe cylindry.




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 20:23 
*

Rejestracja: 08 lis 2012, 12:56
Posty: 6
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Tak tak wiem..

Myslałem o takim połączeniu : oryginał cylinder tgb żeliwo + tłok meteor może nawet o anodowanie tłoka się pokuszę bo mam kontakty...

A czy cylinder airsala nie ma przypadkiem tulei stalowej w środku?


To w czym tkwi problem że szlifu się nie zrobi..?




_________________

Jeśli nie zrobisz ze Mną interesu, stracimy Obaj...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 20:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Bo jest powłoka nicasilowa.
goldgrawer pisze:
Myslałem o takim połączeniu : oryginał cylinder tgb żeliwo + tłok meteor może nawet o anodowanie tłoka się pokuszę bo mam kontakty...

Masz na myśli zrobienie szlifu w tym co masz teraz w TGB?




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 20:54 
*

Rejestracja: 08 lis 2012, 12:56
Posty: 6
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Aha, no tak...

Tak chcę zrobić szlif cylindra oryginalnego tgb, który muszę zdobyć, bo aktualnie mam jakąś ptak.

Mam już namiar na gościa który mi sprzeda taki cylinder od orion 101 s będzie pasować?

To reasumując, co będzie lepsze...

Nowy zestaw aluminiowy airsal czy oryginał tgb + szlif+meteor?

Bo w pieniądzach podobnie wyjdzie...




_________________

Jeśli nie zrobisz ze Mną interesu, stracimy Obaj...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2012, 17:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Na airsalu lepsze osiągi. Jeżeli nie zależy ci na tym żeby skut był seria to wsadź airsala. Jeżeli ma być seria to druga opcja .
goldgrawer pisze:
cylinder od orion 101 s będzie pasować?

Tak.




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy