Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 18:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 kwie 2010, 16:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
Witam mam zamiar kupić zestaw składający się z:
1. CYLINDER 47,00mm

2. TŁOK 47,00mm

3. GŁOWICA TUNINGOWA

4. PIERŚCIENIE

5. SWORZEŃ TŁOKA

6. ZABEZPIECZENIA SWORZNIA

7. ZAWÓR SSĄCY + SPRĘŻYNY + MISKI

8. ZAWÓR WYDECHOWY + SPRĘŻYNY + MISKI

9. USZCZELNIACZE ZAWORÓW 2szt

10. ZABEZPIECZENIA ZAWORÓW

11. WAŁEK ROZRZĄDU TUNINGOWY ( SZYBCIEJ OTWIERA ZAWORY )

12. KLAWIATURA

13. USZCZELNIACZE ZAWORÓW 2szt

15. USZCZELKI

16. TUNINGOWA DYSZA NIEZBĘDNA DO TAKIEGO ZESTAWU


I teraz chciałbym to zamontować do swojego skutra razem z dziadkiem który jest z zawodu Kierowca Mechanik ale w motorach nie robił tylko jeździł na jakiś Tatrach itd... ale ma doświadczenie i czy dalibyśmy rade sami to zamontować do skutera bo na serwis za bardzo kasy nie ma :/

Jak by ktoś dał link z jakimś poradnikiem jak krok po kroku to zrobić będę wdzięczny :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 16:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
w 2t wymiana cylindra jak sie wie to max 3-4h a jak sie nie wie to z 8-10h :P w 4t to nie wiem ale pewnie dacie rade :P jak głowice będziesz odkręcal i dokrecaj to kręc na ukos tzn

12
34 i kręc 1 potem 4 potem 2 potem 3 :P każda po troszku :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 16:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
ok dzięki za wypowiedź :D
ale jeszcze z tydzień do hajsów :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 17:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
odświeżam i nic :(.


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2010, 18:35 przez andreo12345, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 18:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
W swoim 2T myśle że w 1.5h wyciągnął bym silnik, ściągnął i założył nowy cylinder i jeszcze sobie rolki zmienił ;P w 4T to już na prawde duuuużo zabawy tymbardziej że ten zestaw który chcesz kupić jest w częściach i bardzo trudno Ci będzie to zrobić samemu...




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 18:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Ja cylinder sam ściągnąłem w 2godź. Nowy założyłem w 1.5godź razem z regulacją zaworów :P Człowieku samemu to zrobisz :) Wszystko po kolei układaj i potem po kolei skręcaj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 18:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
W chinolach sama wymiana cylindra zajmowała mi 30min(wprawiłem się, bo sporo tego robiłem:P). Za pierwszym razem była to 1h czasu.
Nie jest to nic trudnego. Tylko musicie dobrze zapłon ustawić na tym nowym wałku.

Złożenie wszystkiego, razem z odpaleniem skutera i przejażdżce zajmie max. 4h;] Wystarczy, że macie z dziadkiem trochę "oleju" w głowie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2010, 20:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
dziadek ma ale ja dopiero się wkręcam w temat pod tytułem "Motoryzacja" :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 12:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
a ma może ktoś link do jakiegoś poradnika ja to zrobić najlepiej film albo chociaż pisemny ale z jpg.


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2010, 12:46 przez andreo12345, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 13:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
vrathe pisze:
w 2t wymiana cylindra jak sie wie to max 3-4h
jak się nie wie to tyle ale dla wprawionego to 15min roboty, a w LC trosze dłużej bo jeszcze płyn chłodniczy i odpowietrzanie, w 4t sprawa jest bardziej skomplikowana ponieważ jeszcze ustawienie zawór, myśle że dasz rade, poprostu wkładaj nowe części w miejsce starych i tyle


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2010, 13:20 przez szymekMBK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 21:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
Kase dostaje w poniedziałek i zamawiam :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 9:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
już mam jutro będę zakładał i mam pytanie czy muszę cały silnik z kołem zdjąć czy jak siedzenie zdejmę to se poradzę ??




_________________

Romet Router Bassa Swap P/G

na razie tylko tyle ;/
-Stożek gąbkowy
-Większy filtr paliwa

Profil na PJ:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/727/82289




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 9:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
F5




_________________

Romet Router Bassa Swap P/G

na razie tylko tyle ;/
-Stożek gąbkowy
-Większy filtr paliwa

Profil na PJ:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/727/82289




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 9:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
andreo12345 Prosze tu masz linka jak zamontować cylinder w 4T rób wszystko po kolei

http://www.skuterowo.com/sami-wymieniam ... inskim-4t/

http://skutery-info.pl/phpbb3/viewtopic.php?f=40&t=1753




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 11:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
aaa... spoko thx a jaką dysze włożyć do niego ? :? :?




_________________

Romet Router Bassa Swap P/G

na razie tylko tyle ;/
-Stożek gąbkowy
-Większy filtr paliwa

Profil na PJ:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/727/82289




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 11:14 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
andreo12345, przeciez dysz to idzie w gazinik nie do silnika :D




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 14:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
no właśnie chodzi mi do gaźnika o tą dziurkę :twisted: jaki rozmiar 90 ? :D




_________________

Romet Router Bassa Swap P/G

na razie tylko tyle ;/
-Stożek gąbkowy
-Większy filtr paliwa

Profil na PJ:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/727/82289




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 14:39 
*

Rejestracja: 31 mar 2010, 18:06
Posty: 57
Pojazd:
najlepiej kup sobie kilka dysz o roznych rozmiarach... poniewaz ja np mam keewaya f-act i wymienilem cylek na polini sport 70, stozek na polini airbox. wydech giannelli i kazdy mowil ze najlepsza dysza bedzie ponad 95 a mam obecnie 80 i dobrze jezdzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 9:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Na docieranie to włóż jaką chcesz jak go dotrzesz to dopiero reguluj noo tak coś koło 90 była by dobra spróbuj 85 :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 9:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
za godzinę idę do garażu się bawić :twisted: na co powinienem uważać ??? :D




_________________

Romet Router Bassa Swap P/G

na razie tylko tyle ;/
-Stożek gąbkowy
-Większy filtr paliwa

Profil na PJ:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/727/82289




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy