Dzisiaj jest 30 kwie 2025, 20:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2012, 21:32 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Siemka.
Mam pytanie do doświadczonych osób w regulacji gaźnika.
Aktualnie mam dyszę wolnych obrotów 34 i główną 80 a iglica na środku.
Śrubkę od mieszanki mam wykręconą o 3 pełne obroty czyli o 360 stopni.
Kiedy dodaje gazu przymula go powietrze.
Kiedy przykręcę śrubkę od mieszanki to dobrze się wkręca, ale nie pracuje na wolnych obrotach bo gaśnie.
Skuter na otwartej manetce ma maxa bardzo ładnie pracuje świeca kawa z mlekiem.

Większą czy mniejszą dysze wolnych obrotów mam wstawić aby wykręcać śrubkę od mieszanki o mniej obrotów i aby był wyregulowany?




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50


Ostatnio zmieniony 02 maja 2012, 21:33 przez MaTiOs95, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 12:52 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
f5




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Przykręć śrubę od mieszanki żeby dobrze się wkręcał i przykręć śrubę od wolnych obrotów żeby nie gasł :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:23 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
O to właśnie chodzi że on teraz pracuje na wolnych obrotach i ładnie pracuje a kiedy przykręcę ja to nie równo pracuje, a śrubkę od przpustnicy położenia mam na maxa wkręconą. I wiem że trzeba zmienić dyszę od wolnych obrotów ale nie wiem czy mniejszą czy większą. Ponawiam powyższe pytanie




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 13:24 przez MaTiOs95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
aragon nic to nie pomoże

Jak sama nazwa wskazuje dysza wolnych obrotów jest od wolnych obrotów, to nie o nią tutaj chodzi. Jak odkręcasz gaz przepustnica się unosi, a wraz z nią iglica. Przepustnica dozuje dawkę powietrza, a iglica poprzez odkrywanie kanału emulsyjnego dyszy głównej dawkuje paliwo.

Wniosek nasuwa się taki, że skoro podczas odkręcania manetki masz wrażenie, że w mieszance jest za dużo powietrza, wtedy trzeba unieść iglicę, aby przez kanał mogło przepłynąć więcej paliwa. W skrócie: zapinka na iglicy w dół, na koniec można podregulować śrubą składu mieszanki. Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 13:25 przez patrolek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:26 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
patrolek, po poniesieniu iglicy potem na całej manetce będzie większa dawka paliwa? czy tylko ona odpowiada za dawkę paliwa podczas nagłego podniesienia obrotów?




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Przy maksymalnie odkręconym gazie iglica nie ma już wpływu na skład mieszanki, bo kanał jest całkowicie odblokowany, tylko już sama dysza główna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:33 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
patrolek, dziękuje ci bardzo bo oto mi chodziło :mrgreen:.
Teraz mam iglicę na środku pewnie jak przestawie to będzie na samej górze :mrgreen:




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
No a jak teoretycznie skończy Ci się zakres regulacji na iglicy i dalej będzie za mało paliwa, wtedy się wymienia iglicę tak na przyszłość, ale raczej nie powinno być takiej potrzeby. Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 13:43 przez patrolek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:51 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
A co do postu pierwszego w tym temacie zna ktoś odpowiedź?




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 14:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Jeśli o to chodzi:
Cytuj:
Większą czy mniejszą dysze wolnych obrotów mam wstawić aby wykręcać śrubkę od mieszanki o mniej obrotów i aby był wyregulowany?


Mniejszą (mniej powietrza to i mniej paliwa)


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 14:03 przez patrolek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy