Dzisiaj jest 21 lis 2017, 2:47



Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2017, 21:00 
*

Rejestracja: 18 cze 2017, 20:40
Posty: 4
Pojazd: Ferro 606
Witam mam problem ze skuterkiem po zamontowaniu wydechu Stage pro replica skuter gasnie (tłok puchnie) zrysany juz jest cylinder ale jedzi nadal mocy nie stracił a na seryjnym wydechu jedze do dzisiaj juz zrobiłem od nowosci 15tysiecy az mnie dzisiaj znowu podkusiło zamontować ten wydech i objaw nadal ten sam znowu spuchł dawałem mu gaznik 21mm z dyszami nawet do 100 nadal jest to samo czego to jest wina ? nie nadaje sie ten wydech do ac bo sie przegrzewa ? Skuter krecił do 9k obrotow na stage pro replica na seryjnym tezz na tych obrotach jedze cały czas nawet 80km bez przystankowej jazdy i nic nie puchnie na seryjnym wydechu a na replica po przejechaniu 500metrow na 9 k obrotow przy rezo zdycha

Stretrace 70cc ac mine
Gaznik Mikuni 16mm dysz 75 (mam dellerto 17.5) tez testowalem nic jedynie spalanie wieksze i gorzeej pracował na wolnych obrotach
Wariator stage pro 6gram rolki (kreci do 8k obrotow)
Sprezyna Malossi biala

Olej castrol 2t 100ml na 5 litr (kopci )


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: 19 cze 2017, 0:04 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 18:19
Posty: 2168
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Gaźnik 19mm można by się pokusić zwłaszcza że AC, do tego dysza 85-90 i porządna regulacja. AC nie lubi wysokich rpm ale da sie jeździć jak dobrze wszystko gra ze sobą. Jak już raz tłok spuchł to będzie zawsze aż się cyl zatrze. Sportowy wydech ma to do siebie że oprócz rpm, powoduje większe temperatury całego układu cyl - wydech i stąd puchnięcie przy małych już błędach w mieszance. Za oknem gorąco więc nie ryzykowałbym jeżdżenia tym 80km/h, 60 powinno wystarczyć żeby nie puchł i dość chłodził się. Ja bym od razu ten 17,5mm założył i większą dyszę jak napisałem bo 75 to do odblokowanej serii się daje :roll: :roll:
Co więcej, rolki mogą być za ciężkie, sprawdziłbym na 5,5g to to że kręci większe rpm to nie znaczy że gorzej. To właśnie znaczy, że mamy rezo przy niższej prędkości a nie np. od 40km/h. Jednym słowem idealna regulacja napędu i gaźnika daje najmniejsze szanse na uszkodzenie czegokolwiek. Olej syntetyk? Jak nie to polecam zmienić na taki lub podobny bo to też ma do chłodzenia a w AC to już w ogóle.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała

*Oferuję naprawy sqterów 2t oraz tuning (porting, regulacje, składanie, dobór) - L-wo, Pułtusk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2017, 22:02 
*

Rejestracja: 18 cze 2017, 20:40
Posty: 4
Pojazd: Ferro 606
Olej syntek Castrol nie chodziło mi o 80km/h tylko trasy 80 km :P kij w to pro replice uswiadomiłeś mnie ze ta pro replica sie nie nadaje do jazdy na co dzień tym bardziej do ac Doradz mi dobry wydech do jazdy na co dzień i zeby był cichy bez szaleństwa z obrotami mam seryjny lecz pyrka to strasznie głosno Jedze na tym gazniku 16mm 75dysza z seryjnym wydechem zrobiłem tak 15tysiecy km i na przytartym ale smiga nadal troche mocy ma na pewno mniej niz tam powinnien mieć ale daje rade druga nowka sztuka zapasie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2017, 23:20 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 18:19
Posty: 2168
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
tecnigas qtre, RS2, Next-r, yasuni Z, leovince TT, leovince ZX, polini scooter team, giannelli extra - te będą mniej go wysilać obrotowo.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała

*Oferuję naprawy sqterów 2t oraz tuning (porting, regulacje, składanie, dobór) - L-wo, Pułtusk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2017, 14:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2014, 1:37
Posty: 90
Lokalizacja: WuWu-A
Pojazd: Junak 607 2T
Ale przecież ProReplica jest wydechem do Streetrace70 i wariatora SportPro +19mm S6 Black gaźnik z dyszą 75
przejeździłem na takim zestawie ponad 2000km z NextR a na ProReplicy 400-500km.
Dysza 80 i więcej i już go tak zalewało na starcie że trzeba się było nogami odpychać a potem już jechał.

Inna sprawa że w między czasie zmieniłem 2 cylindry Streetrace70 ale pierwszy zatarli chłopcy w warsztacie paląc gume i testując Vmaxa natychmiast po złożeniu i to na seryjnym gaźniku z większą dyszą - wiec przy przebiegu 40km cylinder dzwonił pierścieniami jak głupi - a drugiego załatwiłem własnie po 2000km lejąc go cały czas mieszanką 1:33 bo tak mi kazali na początku i nikt nie powiedział że po docieraniu już znacznie mniej lać. Wiec gnój na świecy aż silnik przerywał dał mi do myślenia ale dla cylindra już było za późno.




_________________

Junak 607 2T
S6 Streetrace 70 90km/h+
SYM GTS 125+
Wyprzedaż części z Junaka: wyprzedaz-garazowa-swietne-graty-za-50-sklepowej-t421322.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy