Gaźnik 19mm można by się pokusić zwłaszcza że AC, do tego dysza 85-90 i porządna regulacja. AC nie lubi wysokich rpm ale da sie jeździć jak dobrze wszystko gra ze sobą. Jak już raz tłok spuchł to będzie zawsze aż się cyl zatrze. Sportowy wydech ma to do siebie że oprócz rpm, powoduje większe temperatury całego układu cyl - wydech i stąd puchnięcie przy małych już błędach w mieszance. Za oknem gorąco więc nie ryzykowałbym jeżdżenia tym 80km/h, 60 powinno wystarczyć żeby nie puchł i dość chłodził się. Ja bym od razu ten 17,5mm założył i większą dyszę jak napisałem bo 75 to do odblokowanej serii się daje
Co więcej, rolki mogą być za ciężkie, sprawdziłbym na 5,5g to to że kręci większe rpm to nie znaczy że gorzej. To właśnie znaczy, że mamy rezo przy niższej prędkości a nie np. od 40km/h. Jednym słowem idealna regulacja napędu i gaźnika daje najmniejsze szanse na uszkodzenie czegokolwiek. Olej syntetyk? Jak nie to polecam zmienić na taki lub podobny bo to też ma do chłodzenia a w AC to już w ogóle.