Dzisiaj jest 05 maja 2025, 22:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 kwie 2013, 14:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2013, 13:21
Posty: 89
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Witam, Mam pytanie jaki silnik jest lepszy i czym się różnią : Gaźnik a wtrysk.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 15:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 13:10
Posty: 300
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd: Aprilia sr <3
Jak dla mnie lepszy jest gaźnik ponieważ możesz podnieść dawkę paliwa a w wtrysku nie podniesiesz . Ale wtrysk mało pali dobrze idzie ale jak padnie to za naprawę trochę zabulisz . Jak dla mnie lepszy gaźnik : ))




_________________

Wpadnij do sr a zrewanżuje sie tym samym ! Zapraszam ! :)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=340086

Like ! https://www.facebook.com/Aprilikaaa98project?fref=nf




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 15:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
różnią się tym że jeden ma gaźnik a drugi wtrysk .... wtrysk mało pali ale drogi w naprawie, gaźnik trochę więcej pali ale prosty i tani w naprawie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 16:06 
*

Rejestracja: 09 mar 2013, 10:06
Posty: 115
Lokalizacja: rawa maz
Pojazd:
zgadzam sie z moimi przed mówcami ale wydaje mi się że wtrysk jest mocniejszy ale dokładnie nie wiem




_________________

jak lecisz 50 to dobrze a jak więcej to twój anioł stróż cie nie dogania i powoli cie opuszcza asz cię opuści




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 16:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Odblokowana na seria na wtrysku obiedzie kazdą inną odblokowaną serie na gaźniku, one są poprostu mocniejsze




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 17:02 
*

Rejestracja: 09 mar 2013, 10:06
Posty: 115
Lokalizacja: rawa maz
Pojazd:
więc miałem rację




_________________

jak lecisz 50 to dobrze a jak więcej to twój anioł stróż cie nie dogania i powoli cie opuszcza asz cię opuści




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2012, 16:39
Posty: 341
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: SR70R
Seryjny wtrysk ma idealnie ustawioną dawkę paliwa do seryjnego cylka tak aby miał on dobre osiągi jak i żywotność. Dawkę paliwa można w pewnym stopniu zwiększyć. Jeżeli się o taki sprzęt dba to nie mówimy o drogich naprawach bo takowych nie będzie, albo wynikają one z braku wiedzy jak np wymiana całego wtrysku 500 zł a wystarczyło np wymienić oringi za max 70 zł. Gaźnik jest natomiast lepszy jeżeli już się robi dobry tuning ale jeżeli chodzi o dobrze jeżdżącą serie to wtrysk jest raczej lepszy.




_________________

Obrazek
#SR70R<3 sr70r-by-perfild97-t305087.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 19:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
różnica pomiędzy gaźnikiem a wtryskiem jest wielka wtrysk daje większe ciśnienie i robi mgiełkę w komorze spalania co przekłada się na zużycie paliwa i moc co do naprawy to samemu da radę ale potrzebna jest do tego pompa do regulacji i inne narzędzia co ważne wtryski pomijają króciec ssący i dają paliwo bezpośrednio do cylindra
gaźnik daje większe krople paliwa które nie spalają się do końca i dlatego masz większe spalanie
i nie jest prawdą że wtrysku nie da się regulować
w gaźniku możemy zwiększyć dawkę paliwa wkrętem składu mieszanki większą dyszą Itp.
we wtrysku następuje to inaczej trzeba ustalić czas otwarcia ale ta regulacja jest ustawiana za pomocą komputera lub odpowiedniego modułu
wtryski nie psują się tak często jak by to wyglądało i rzadko jest potrzeba ingerencji w ich działanie
a jeśli ma się coś zepsuć to nie ważne czy to będzie gaźnik czy wtrysk to itak padnie




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 13:10
Posty: 300
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd: Aprilia sr <3
jobi pisze:
nie jest prawdą że wtrysku nie da się regulować
w gaźniku możemy zwiększyć dawkę paliwa wkrętem składu mieszanki większą dyszą Itp.
we wtrysku następuje to inaczej trzeba ustalić czas otwarcia ale ta regulacja jest ustawiana za pomocą komputera lub odpowiedniego modułu

tak da się regulować ale wgrywanie map też kosztuje :P




_________________

Wpadnij do sr a zrewanżuje sie tym samym ! Zapraszam ! :)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=340086

Like ! https://www.facebook.com/Aprilikaaa98project?fref=nf




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy