Siema
Jestem PERFILD
Pseduo bardziej oficjalne kumple wołają na mnie po prostu, Perfel
Nadszedł czas przedstawić moją SR'kę. Był to PureJet z 2007r. SR'ka kupiona okazyjnie, przypadkiem, bo szukałem Rox'a VR46, ale trafiła się taka sztuka, więc szybka rozmowa z tatą i następnego dnia pojechaliśmy ją obejrzeć. Gdy ją zobaczyłem wiedziałem że niedługo będzie stała na moim podwórku i tego samego dnia wieczorem była już u mnie

. Kupiona jako zablokowana seria z przebiegiem 6 tys. Po miesiącu gdy już przebieg wynosił 7 tys. SR'ka została odblokowana

więc jako małolat/13 lat/ nareszcie mogłem sobie polatać trochę szybciej i znać v-max apki

wtedy poleciała jakieś 85 km/h. Pod koniec sezonu przebieg wynosił 10 tys. oraz udało się osiągnąć nowy rekord czyli 97 km/h serią /z górki oczywiście ze szczęką przy obrotomierzu

/. Podczas tego sezonu przejechałem się paroma sprzętami jedne z nie wielkim tuningiem inne z większym jak np 15 konny Rox'ik i bardzo mi się to spodobało

wiecie miałem 13 lat a wtedy liczył się tylko v-max a Rox'em ładnie 100 przekręciło

Więc odłożyło się trochę kwitu i oto w styczniu 2012 wpadł chyba jak dotąd największy Up do SR'ki/boczna kupiona zaraz po odblokowaniu się nie liczy

/ a mianowicie S6 Pro Replica oraz cały napęd

Więc na wiosnę 2012 SR'ka stała się głośniejsza

po lekkiej regulacji v-max wynosił 75-80 ale za to przyśpieszenie było dużo lepsze i zaczęło mi się to podobać, więc tak zostało

Przez cały rok 2012 nabite zostało 7 tys. i wpadły takie rzeczy jak ledy na przód i wygładzone nadkole oraz tablica na przekładni. Ogólnie cały rok bez awaryjnie oprócz lekkiego przerywania / wina oringu już naprawione / oraz wymiany świec

Na sezon 2013 SR'ka otrzymała nowe lusterko oraz przedłużkę i plany na nowy cylinder

Niestety plany się opóźnią gdyż był mały wypadek ale za to może SR'ka zawita u lakiernika. Zobaczymy sezon 2013 przed nami

Po wypadku został kupiony nowy przód do SR w oryginalnym czarnym macie oraz zniknęła reszta oryginalnych naklejek , więc malowania na razie nie będzie. Po pewnym czasie zaczęły się niestety problemy z wtryskiem. Spodziewałem się że na pewno kiedyś siądzie więc nie byłem wkurzony tym faktem

Więc SR do 17755 km była to SR50R Factory. Teraz już po prostu SR50R

Przeróbka na gaźnik udała się pomyślnie

Więc SR dalej żyje więc będę się dalej z nią bawił. Są już plany na 70cc

Czas pokaże jaka to będzie

4 lipca SR'ka została zatarta

Ale tego samego dnia o 23:30 poszło zamówienie na nowy cyl ,- streetrace. Więc jak tylko dotarł SR'ka została uruchomiona

Jak na razie docieranie które dobija mnie psychicznie ponieważ ślicznie się wkręca, przód sam się unosi i weź tu panuj nad sobą i nie pałuj

Apka w około tydzień została dotarta

Było mega do czasu... Wiedziałem że wał i łożyska nie wytrzymają nie wiadomo ile więc od razu zaczęło się zbieranie na nowe graty licząc że te wytrzymają do chwili wymiany

Niestety nie udało się, przy topiło nawet tłok ale cylinder na szczęście nie oberwał. Więc wpadły nowe graty takie jak wał Hebo, nowe łożyska oraz tłok Vertex'a. Przy okazji rozpołowionego silnika i oczekiwania na wał udało się pomalować kartery

Po złożeniu tego wszystkiego i odpaleniu SR'ka znowu efektownie zawija po mińskich ulicach

Osiągi wtedy mnie zadowalały

Przed zlotem na zakończenie wakacji wpadłem na jeden głupi pomysł który zakończył się dość ciekawie

Zostało trochę czarnego matu z malowania karterów więc trochę dokupiłem 2 dni nie jeżdżenia i efekt gotowy

Zamysł początkowy polegał na usunięciu w końcu niebieskich felg i do końca sezonu polatać na czarnych, a potem pomalować je już na spokojnie proszkowo na czerwono

Jednak po założeniu czarnych felg i pierwszym wyprowadzeniu na dwór stało się coś

Oporowo spodobał mi się ten czarnuch na nowo

Do końca sezonu bezawaryjnie, po prostu cieszyłem się jazdą tak długo jak tylko mogłem

Po świętach wpadł gruby UP do optyki czyli wymarzona tarcza SSP Oversize

2014 zaczęty grubo

W sylwestra nawet jeżdżone było wiadomo zresztą po co

Pierwszy wyjazd już jak dobrze pamiętam 7 stycznia

Trochę polatane i w drugim tygodniu ferii rozebrana. Wymienione zostały wtedy wszystkie tulejki na silniku parę innych drobiazgów no i udało wrzucić coś wyjątkowego

Mianowicie prawdziwy Xenon o barwie 6000k

Udało się też umieścić rzadko spotykany w skuterach wskaźnik temp. od AutoGauge

Dało to wspaniałą procedurkę po przekręceniu kluczyka

Dało to kilka ciekawych i mało spotykanych gratów na początek sezonu 2014

Po rozpoczęciu sezonu wleciało kilka dodatków które trochę ją odmieniło

Mianowicie dwie stylowe wlepy na pług oraz folia do przyciemniania lamp matowa

W czerwcu spełniłem jedno z marzeń związanych z SR

W końcu siedziało Yasuni C16

Po zlocie na rozpoczęcie planowałem zrobić przegląd przed wakacjami. Niestety nie zdążyłem

Poszło igiełkowe tak nie fartownie że rozleciał się korbowód na sworzniu a brakujący kawałek zrobił fajną dziurę w dużym karterze

Ale po jakimś tygodniu wziąłem się za nią i nie długo wyjechała

Wpadło kilka ciekawych gratów oraz postarałem się z malowaniem karterów

Cylinder wciąż StreetRace ponieważ ocalał i nadawał się do latania

Lipiec się przelatało bez większych problemów a z początkiem sierpnia trzeba było ją podszykować przed SWP

Udało się w końcu po długim namyśle obniżyć przód o 5cm

Wyszło lepiej niż się spodziewałem

SWP zaliczam do udanych, SR'ka była w stanie o jakim nawet nie marzyłem gdy ją kupiłem, fakt jest masa niedoskonałości i rzeczy o które można się przyczepić ale mi się podoba i to jest najważniejsze

W kilka dni po SWP pożegnałem niestety StreetRace'a

Był bardzo krótki epizod z Malossi's Spotr'em ale 50cc

Nie spisał się rewelacyjnie z gaźnikiem 21 i C16

Krótka przerwa w lataniu i wpadł dość ciekawy cylinder - Sport Pro MKII

Jak na razie latam na takich gratach dbam jak mogę żeby ciągle wyglądała na poziomie

W przyszłym sezonie trzeba brać się już za 4kółka więc trzeba będzie przystopować z działaniem przy SR niestety

Czas na Setup

(Postaram się go aktualizować na bieżąco)
Silnik:
Coming soon
Napęd:

Wariator Malossi MHR Overrange

Sprzęgło Polini For Race 3G 107mm

Dzwon Stage6 WingCooler 107mm

Pasek Stage6 Pro
Optyka:

Zerwane oryginalne naklejki

Prawdziwy Xenon 6000k

Tarcza SSP Oversize 260mm

Pokrywa STR8 Extreme Cut Chrom

Śrubki STR8 Czerwone

Kopniak Stage6 MKI

Lusterko STR8 Grove

Manetki STR8 Konic

Gazbox Stage6 Chrom

Przedłużka STR8 4cm

Przód obniżony o 5cm

Pomalowane kartery (Czarny Mat+środek czerwony)

Felgi Czarny Mat

Lampy przyciemnione (Matowe)

Wygładzone nadkole

Wskaźnik temp. AutoGauge

Opony Mitas S-10

Błotnik przód od pośredniej budy

Błotnik tył NRG Power

Boczna Buzetti

Czerwone węże paliwowe

Ledy w lampie

Tablica na przekładni (Czasami

)
Trochę Fot
2k11Świeżo po zakupie

Nie sądziłem że będę kiedyś coś przy niej w ogóle robił



Pierwsze grube mody czyli boczna



2k12





2k13
Po wypadku który miał miejsce w dwa dni po zrobieniu foto wyżej SR'ka po ogarnięciu (w sumie tragedii nie było ale wpadły nowe boczki w ori czarnym macie, kokpit i szybka) zaczęła się wizja na czarnucha

Tak to się zaczęło


Wtrysk odmówił współpracy

W sumie i tak całkiem sporo wytrzymał

Przeróbka na gaźnik

17,5 zamiast TPS

W sumie już podczas przeróbki kminiłem nad jakąś 70'tką ale powoli do przodu


Potrzebny był mechanizm i kopniak, a skończyło się tak


Więcej czerni


50cc padło

W sumie było do odratowania bez szlifowania ale był to dobry pretekst do:



Seryjny wał z łożyskami długo nie wytrzymał

Plus taki że wpadło kilka fajnych gratów oraz udało się ogarnąć kartery



W końcu usunięte niebieskie felgi

Oczywiście więcej czerni









Takie tam foto z końca grudnia
2k14Dosyć grubo się zaczęło















A po zlocie kilka dodatków które moim zdaniem dodały ciekawego stylu całości
Nigdy nie sądziłem że przyklejenie dwóch naklejek da mi tyle radości











Marzenia się spełniają



Niestety przed rozpoczęciem wakacji padł wał

Dość efektownie bo musiałem zmieniać kartery nawet

Oczywiście musiałem je pomalować

Wyszło to dość ciekawie





Poskładane latam dalej








Główny temat dla wszystkich w tym roku

Czyli pierwsza edycja SW w Polsce

Oczywiście trzeba było SR trochę przygotować


W końcu zglebiona















Niestety po SWP Szitrejs [*] Ale wpadło za to coś ciekawszego w jego miejsce






