Siema 
 Jestem PERFILD  
 Pseduo bardziej oficjalne kumple wołają na mnie po prostu, Perfel  
 Nadszedł czas przedstawić moją SR'kę. Był to PureJet z 2007r. SR'ka kupiona okazyjnie, przypadkiem, bo szukałem Rox'a VR46, ale trafiła się taka sztuka, więc szybka rozmowa z tatą i następnego dnia pojechaliśmy ją obejrzeć. Gdy ją zobaczyłem wiedziałem że niedługo będzie stała na moim podwórku i tego samego dnia wieczorem była już u mnie  

. Kupiona jako zablokowana seria z przebiegiem 6 tys. Po miesiącu gdy już przebieg wynosił 7 tys. SR'ka została odblokowana  

 więc jako małolat/13 lat/ nareszcie mogłem sobie polatać trochę szybciej i znać v-max apki 

 wtedy poleciała jakieś 85 km/h. Pod koniec sezonu przebieg wynosił 10 tys. oraz udało się osiągnąć nowy rekord czyli 97 km/h serią /z górki oczywiście ze szczęką przy obrotomierzu  

/. Podczas tego sezonu przejechałem się paroma sprzętami jedne z nie wielkim tuningiem inne z większym jak np 15 konny Rox'ik i bardzo mi się to spodobało 

 wiecie miałem 13 lat a wtedy liczył się tylko v-max a Rox'em ładnie 100 przekręciło  

 Więc odłożyło się trochę kwitu i oto w styczniu 2012 wpadł chyba jak dotąd największy Up do SR'ki/boczna kupiona zaraz po odblokowaniu się nie liczy  

/  a mianowicie S6 Pro Replica oraz cały napęd 

 Więc na wiosnę 2012 SR'ka stała się głośniejsza 

 po lekkiej regulacji v-max wynosił 75-80 ale za to przyśpieszenie było dużo lepsze i zaczęło mi się to podobać, więc tak zostało 

 Przez cały rok 2012 nabite zostało 7 tys. i wpadły takie rzeczy jak ledy na przód i wygładzone nadkole oraz tablica na przekładni. Ogólnie cały rok bez awaryjnie oprócz lekkiego przerywania / wina oringu już naprawione / oraz wymiany świec 

 Na sezon 2013 SR'ka otrzymała nowe lusterko oraz przedłużkę i plany na nowy cylinder 

 Niestety plany się opóźnią gdyż był mały wypadek ale za to może SR'ka zawita u lakiernika. Zobaczymy sezon 2013 przed nami 

 Po wypadku został kupiony nowy przód do SR w oryginalnym czarnym macie oraz zniknęła reszta oryginalnych naklejek , więc malowania na razie nie będzie. Po pewnym czasie zaczęły się niestety problemy z wtryskiem. Spodziewałem się że na pewno kiedyś siądzie więc nie byłem wkurzony tym faktem 

 Więc SR do 17755 km była to SR50R Factory. Teraz już po prostu SR50R 

 Przeróbka na gaźnik udała się pomyślnie 

 Więc SR dalej żyje więc będę się dalej z nią bawił. Są już plany na 70cc 

 Czas pokaże jaka to będzie 

 4 lipca SR'ka została zatarta 

 Ale tego samego dnia o 23:30 poszło zamówienie na nowy cyl ,- streetrace. Więc jak tylko dotarł SR'ka została uruchomiona 

 Jak na razie docieranie które dobija mnie psychicznie ponieważ ślicznie się wkręca, przód sam się unosi i weź tu panuj nad sobą i nie pałuj  

 Apka w około tydzień została dotarta 

 Było mega do czasu... Wiedziałem że wał i łożyska nie wytrzymają nie wiadomo ile więc od razu zaczęło się zbieranie na nowe graty licząc że te wytrzymają do chwili wymiany 

 Niestety nie udało się, przy topiło nawet tłok ale cylinder na szczęście nie oberwał. Więc wpadły nowe graty takie jak wał Hebo, nowe łożyska oraz tłok Vertex'a. Przy okazji rozpołowionego silnika i oczekiwania na wał udało się pomalować kartery 

 Po złożeniu tego wszystkiego i odpaleniu SR'ka znowu efektownie zawija po mińskich ulicach 

  Osiągi wtedy mnie zadowalały  

 Przed zlotem na zakończenie wakacji wpadłem na jeden głupi pomysł który zakończył się dość ciekawie  

 Zostało trochę czarnego matu z malowania karterów więc trochę dokupiłem 2 dni nie jeżdżenia i efekt gotowy 

 Zamysł początkowy polegał na usunięciu w końcu niebieskich felg i do końca sezonu polatać na czarnych, a potem pomalować je już na spokojnie proszkowo na czerwono 

 Jednak po założeniu czarnych felg i pierwszym wyprowadzeniu na dwór stało się coś  

  Oporowo spodobał mi się ten czarnuch na nowo  

 Do końca sezonu bezawaryjnie, po prostu cieszyłem się jazdą tak długo jak tylko mogłem 

 Po świętach wpadł gruby UP do optyki czyli wymarzona tarcza SSP Oversize  

 2014 zaczęty grubo 

 W sylwestra nawet jeżdżone było wiadomo zresztą po co  

 Pierwszy wyjazd już jak dobrze pamiętam 7 stycznia 

 Trochę polatane i w drugim tygodniu ferii rozebrana. Wymienione zostały wtedy wszystkie tulejki na silniku parę innych drobiazgów no i udało wrzucić coś wyjątkowego  

 Mianowicie prawdziwy Xenon o barwie 6000k  

 Udało się też umieścić rzadko spotykany w skuterach wskaźnik temp. od AutoGauge 

 Dało to wspaniałą procedurkę po przekręceniu kluczyka 

 Dało to kilka ciekawych i mało spotykanych gratów na początek sezonu 2014 

 Po rozpoczęciu sezonu wleciało kilka dodatków które trochę ją odmieniło 

 Mianowicie dwie stylowe wlepy na pług oraz folia do przyciemniania lamp matowa 

 W czerwcu spełniłem jedno z marzeń związanych z SR 

 W końcu siedziało Yasuni C16  

 Po zlocie na rozpoczęcie planowałem zrobić przegląd przed wakacjami. Niestety nie zdążyłem 

  Poszło igiełkowe tak nie fartownie że rozleciał się korbowód na sworzniu a brakujący kawałek zrobił fajną dziurę w dużym karterze  

  Ale po jakimś tygodniu wziąłem się za nią i nie długo wyjechała 

 Wpadło kilka ciekawych gratów oraz postarałem się z malowaniem karterów  

  Cylinder wciąż StreetRace ponieważ ocalał i nadawał się do latania 

 Lipiec się przelatało bez większych problemów a z początkiem sierpnia trzeba było ją podszykować przed SWP 

 Udało się w końcu po długim namyśle obniżyć przód o 5cm 

 Wyszło lepiej niż się spodziewałem  

 SWP zaliczam do udanych, SR'ka była w stanie o jakim nawet nie marzyłem gdy ją kupiłem, fakt jest masa niedoskonałości i rzeczy o które można się przyczepić ale mi się podoba i to jest najważniejsze 

 W kilka dni po SWP pożegnałem niestety StreetRace'a  

  Był bardzo krótki epizod z Malossi's Spotr'em ale 50cc 

 Nie spisał się rewelacyjnie z gaźnikiem 21 i C16  

 Krótka przerwa w lataniu i wpadł dość ciekawy cylinder - Sport Pro MKII  

 Jak na razie latam na takich gratach dbam jak mogę żeby ciągle wyglądała na poziomie  

  W przyszłym sezonie trzeba brać się już za 4kółka więc trzeba będzie przystopować z działaniem przy SR niestety  
 
Czas na Setup  

 (Postaram się go aktualizować na bieżąco)
Silnik: 
 Coming soon  
 Napęd: 

 Wariator Malossi MHR Overrange 

 Sprzęgło  Polini For Race 3G 107mm 

 Dzwon Stage6 WingCooler 107mm 

 Pasek Stage6 Pro
Optyka: 

 Zerwane oryginalne naklejki  

 Prawdziwy Xenon 6000k 

 Tarcza SSP Oversize 260mm  

 Pokrywa STR8 Extreme Cut Chrom 

 Śrubki STR8 Czerwone 

 Kopniak Stage6 MKI 

 Lusterko STR8 Grove  

 Manetki STR8 Konic 

 Gazbox Stage6 Chrom 

 Przedłużka STR8 4cm 

 Przód obniżony o 5cm  

 Pomalowane kartery (Czarny Mat+środek czerwony) 

 Felgi Czarny Mat  

 Lampy przyciemnione (Matowe) 

 Wygładzone nadkole  

 Wskaźnik temp. AutoGauge 

 Opony Mitas S-10  

 Błotnik przód od pośredniej budy  

 Błotnik tył NRG Power  

 Boczna Buzetti  

 Czerwone węże paliwowe 

 Ledy w lampie  

 Tablica na przekładni (Czasami 

)
Trochę Fot 
 2k11Świeżo po zakupie 

 Nie sądziłem że będę kiedyś coś przy niej w ogóle robił 
 


Pierwsze grube mody czyli boczna 



2k12





2k13
Po wypadku który miał miejsce w dwa dni po zrobieniu foto wyżej SR'ka po ogarnięciu (w sumie tragedii nie było ale wpadły nowe boczki w ori czarnym macie, kokpit i szybka) zaczęła się wizja na czarnucha 

 Tak to się zaczęło  
 

Wtrysk odmówił współpracy  

 W sumie i tak całkiem sporo wytrzymał 

 Przeróbka na gaźnik 
 
17,5 zamiast TPS  

 W sumie już podczas przeróbki kminiłem nad jakąś 70'tką ale powoli do przodu 
 

Potrzebny był mechanizm i kopniak, a skończyło się tak  
 

Więcej czerni 
 

50cc padło  

 W sumie było do odratowania bez szlifowania ale był to dobry pretekst do: 
 


Seryjny wał z łożyskami długo nie wytrzymał 

 Plus taki że wpadło kilka fajnych gratów oraz udało się ogarnąć kartery 
 


W końcu usunięte niebieskie felgi  

 Oczywiście więcej czerni  
 








Takie tam foto z końca grudnia  
 
2k14Dosyć grubo się zaczęło 
 














A po zlocie kilka dodatków które moim zdaniem dodały ciekawego stylu całości 
 Nigdy nie sądziłem że przyklejenie dwóch naklejek da mi tyle radości  











Marzenia się spełniają 
 
 
 

Niestety przed rozpoczęciem wakacji padł wał  

 Dość efektownie bo musiałem zmieniać kartery nawet  

 Oczywiście musiałem je pomalować  

 Wyszło to dość ciekawie  
 




Poskładane latam dalej 
 







Główny temat dla wszystkich w tym roku 

 Czyli pierwsza edycja SW w Polsce 

 Oczywiście trzeba było SR trochę przygotować 
 

W końcu zglebiona  
 














Niestety po SWP Szitrejs  [*] Ale wpadło za to coś ciekawszego w jego miejsce  






