Siema Jestem PERFILD Pseduo bardziej oficjalne kumple wołają na mnie po prostu, Perfel Nadszedł czas przedstawić moją SR'kę. Był to PureJet z 2007r. SR'ka kupiona okazyjnie, przypadkiem, bo szukałem Rox'a VR46, ale trafiła się taka sztuka, więc szybka rozmowa z tatą i następnego dnia pojechaliśmy ją obejrzeć. Gdy ją zobaczyłem wiedziałem że niedługo będzie stała na moim podwórku i tego samego dnia wieczorem była już u mnie
. Kupiona jako zablokowana seria z przebiegiem 6 tys. Po miesiącu gdy już przebieg wynosił 7 tys. SR'ka została odblokowana
więc jako małolat/13 lat/ nareszcie mogłem sobie polatać trochę szybciej i znać v-max apki
wtedy poleciała jakieś 85 km/h. Pod koniec sezonu przebieg wynosił 10 tys. oraz udało się osiągnąć nowy rekord czyli 97 km/h serią /z górki oczywiście ze szczęką przy obrotomierzu
/. Podczas tego sezonu przejechałem się paroma sprzętami jedne z nie wielkim tuningiem inne z większym jak np 15 konny Rox'ik i bardzo mi się to spodobało
wiecie miałem 13 lat a wtedy liczył się tylko v-max a Rox'em ładnie 100 przekręciło
Więc odłożyło się trochę kwitu i oto w styczniu 2012 wpadł chyba jak dotąd największy Up do SR'ki/boczna kupiona zaraz po odblokowaniu się nie liczy
/ a mianowicie S6 Pro Replica oraz cały napęd
Więc na wiosnę 2012 SR'ka stała się głośniejsza
po lekkiej regulacji v-max wynosił 75-80 ale za to przyśpieszenie było dużo lepsze i zaczęło mi się to podobać, więc tak zostało
Przez cały rok 2012 nabite zostało 7 tys. i wpadły takie rzeczy jak ledy na przód i wygładzone nadkole oraz tablica na przekładni. Ogólnie cały rok bez awaryjnie oprócz lekkiego przerywania / wina oringu już naprawione / oraz wymiany świec
Na sezon 2013 SR'ka otrzymała nowe lusterko oraz przedłużkę i plany na nowy cylinder
Niestety plany się opóźnią gdyż był mały wypadek ale za to może SR'ka zawita u lakiernika. Zobaczymy sezon 2013 przed nami
Po wypadku został kupiony nowy przód do SR w oryginalnym czarnym macie oraz zniknęła reszta oryginalnych naklejek , więc malowania na razie nie będzie. Po pewnym czasie zaczęły się niestety problemy z wtryskiem. Spodziewałem się że na pewno kiedyś siądzie więc nie byłem wkurzony tym faktem
Więc SR do 17755 km była to SR50R Factory. Teraz już po prostu SR50R
Przeróbka na gaźnik udała się pomyślnie
Więc SR dalej żyje więc będę się dalej z nią bawił. Są już plany na 70cc
Czas pokaże jaka to będzie
4 lipca SR'ka została zatarta
Ale tego samego dnia o 23:30 poszło zamówienie na nowy cyl ,- streetrace. Więc jak tylko dotarł SR'ka została uruchomiona
Jak na razie docieranie które dobija mnie psychicznie ponieważ ślicznie się wkręca, przód sam się unosi i weź tu panuj nad sobą i nie pałuj
Apka w około tydzień została dotarta
Było mega do czasu... Wiedziałem że wał i łożyska nie wytrzymają nie wiadomo ile więc od razu zaczęło się zbieranie na nowe graty licząc że te wytrzymają do chwili wymiany
Niestety nie udało się, przy topiło nawet tłok ale cylinder na szczęście nie oberwał. Więc wpadły nowe graty takie jak wał Hebo, nowe łożyska oraz tłok Vertex'a. Przy okazji rozpołowionego silnika i oczekiwania na wał udało się pomalować kartery
Po złożeniu tego wszystkiego i odpaleniu SR'ka znowu efektownie zawija po mińskich ulicach
Osiągi wtedy mnie zadowalały
Przed zlotem na zakończenie wakacji wpadłem na jeden głupi pomysł który zakończył się dość ciekawie
Zostało trochę czarnego matu z malowania karterów więc trochę dokupiłem 2 dni nie jeżdżenia i efekt gotowy
Zamysł początkowy polegał na usunięciu w końcu niebieskich felg i do końca sezonu polatać na czarnych, a potem pomalować je już na spokojnie proszkowo na czerwono
Jednak po założeniu czarnych felg i pierwszym wyprowadzeniu na dwór stało się coś
Oporowo spodobał mi się ten czarnuch na nowo
Do końca sezonu bezawaryjnie, po prostu cieszyłem się jazdą tak długo jak tylko mogłem
Po świętach wpadł gruby UP do optyki czyli wymarzona tarcza SSP Oversize
2014 zaczęty grubo
W sylwestra nawet jeżdżone było wiadomo zresztą po co
Pierwszy wyjazd już jak dobrze pamiętam 7 stycznia
Trochę polatane i w drugim tygodniu ferii rozebrana. Wymienione zostały wtedy wszystkie tulejki na silniku parę innych drobiazgów no i udało wrzucić coś wyjątkowego
Mianowicie prawdziwy Xenon o barwie 6000k
Udało się też umieścić rzadko spotykany w skuterach wskaźnik temp. od AutoGauge
Dało to wspaniałą procedurkę po przekręceniu kluczyka
Dało to kilka ciekawych i mało spotykanych gratów na początek sezonu 2014
Po rozpoczęciu sezonu wleciało kilka dodatków które trochę ją odmieniło
Mianowicie dwie stylowe wlepy na pług oraz folia do przyciemniania lamp matowa
W czerwcu spełniłem jedno z marzeń związanych z SR
W końcu siedziało Yasuni C16
Po zlocie na rozpoczęcie planowałem zrobić przegląd przed wakacjami. Niestety nie zdążyłem
Poszło igiełkowe tak nie fartownie że rozleciał się korbowód na sworzniu a brakujący kawałek zrobił fajną dziurę w dużym karterze
Ale po jakimś tygodniu wziąłem się za nią i nie długo wyjechała
Wpadło kilka ciekawych gratów oraz postarałem się z malowaniem karterów
Cylinder wciąż StreetRace ponieważ ocalał i nadawał się do latania
Lipiec się przelatało bez większych problemów a z początkiem sierpnia trzeba było ją podszykować przed SWP
Udało się w końcu po długim namyśle obniżyć przód o 5cm
Wyszło lepiej niż się spodziewałem
SWP zaliczam do udanych, SR'ka była w stanie o jakim nawet nie marzyłem gdy ją kupiłem, fakt jest masa niedoskonałości i rzeczy o które można się przyczepić ale mi się podoba i to jest najważniejsze
W kilka dni po SWP pożegnałem niestety StreetRace'a
Był bardzo krótki epizod z Malossi's Spotr'em ale 50cc
Nie spisał się rewelacyjnie z gaźnikiem 21 i C16
Krótka przerwa w lataniu i wpadł dość ciekawy cylinder - Sport Pro MKII
Jak na razie latam na takich gratach dbam jak mogę żeby ciągle wyglądała na poziomie
W przyszłym sezonie trzeba brać się już za 4kółka więc trzeba będzie przystopować z działaniem przy SR niestety
Czas na Setup
(Postaram się go aktualizować na bieżąco)
Silnik:
Coming soon
Napęd:
Wariator Malossi MHR Overrange
Sprzęgło Polini For Race 3G 107mm
Dzwon Stage6 WingCooler 107mm
Pasek Stage6 Pro
Optyka:
Zerwane oryginalne naklejki
Prawdziwy Xenon 6000k
Tarcza SSP Oversize 260mm
Pokrywa STR8 Extreme Cut Chrom
Śrubki STR8 Czerwone
Kopniak Stage6 MKI
Lusterko STR8 Grove
Manetki STR8 Konic
Gazbox Stage6 Chrom
Przedłużka STR8 4cm
Przód obniżony o 5cm
Pomalowane kartery (Czarny Mat+środek czerwony)
Felgi Czarny Mat
Lampy przyciemnione (Matowe)
Wygładzone nadkole
Wskaźnik temp. AutoGauge
Opony Mitas S-10
Błotnik przód od pośredniej budy
Błotnik tył NRG Power
Boczna Buzetti
Czerwone węże paliwowe
Ledy w lampie
Tablica na przekładni (Czasami
)
Trochę Fot
2k11Świeżo po zakupie
Nie sądziłem że będę kiedyś coś przy niej w ogóle robił
Pierwsze grube mody czyli boczna
2k122k13Po wypadku który miał miejsce w dwa dni po zrobieniu foto wyżej SR'ka po ogarnięciu (w sumie tragedii nie było ale wpadły nowe boczki w ori czarnym macie, kokpit i szybka) zaczęła się wizja na czarnucha
Tak to się zaczęło
Wtrysk odmówił współpracy
W sumie i tak całkiem sporo wytrzymał
Przeróbka na gaźnik
17,5 zamiast TPS
W sumie już podczas przeróbki kminiłem nad jakąś 70'tką ale powoli do przodu
Potrzebny był mechanizm i kopniak, a skończyło się tak
Więcej czerni
50cc padło
W sumie było do odratowania bez szlifowania ale był to dobry pretekst do:
Seryjny wał z łożyskami długo nie wytrzymał
Plus taki że wpadło kilka fajnych gratów oraz udało się ogarnąć kartery
W końcu usunięte niebieskie felgi
Oczywiście więcej czerni
Takie tam foto z końca grudnia
2k14Dosyć grubo się zaczęło
A po zlocie kilka dodatków które moim zdaniem dodały ciekawego stylu całości
Nigdy nie sądziłem że przyklejenie dwóch naklejek da mi tyle radości
Marzenia się spełniają
Niestety przed rozpoczęciem wakacji padł wał
Dość efektownie bo musiałem zmieniać kartery nawet
Oczywiście musiałem je pomalować
Wyszło to dość ciekawie
Poskładane latam dalej
Główny temat dla wszystkich w tym roku
Czyli pierwsza edycja SW w Polsce
Oczywiście trzeba było SR trochę przygotować
W końcu zglebiona
Niestety po SWP Szitrejs [*] Ale wpadło za to coś ciekawszego w jego miejsce