Dzisiaj jest 14 maja 2025, 10:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2011, 15:36 
*

Rejestracja: 11 sie 2011, 21:47
Posty: 67
Pojazd:
Witam

W moim neosie z 97r. Bardzo grzeje się dzwon sprzęgła. Posiadam sprzęgło malossi MHR Delta i po przejechaniu 2km pokrywa napędu jest gorąca a po ściągnięciu jej dzwon i przeciw talerz. Wydaje mi się że przyczyna jest ślizgające sprzęgło które nie łapie tarcią po obwodzie dzwonu. Mam racje?? Dzwon się grzeje dużo bardziej niż sprzęgło wiec to raczej nie łożyska w przekładni lub w korektorze momentu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 15:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Przecież to normalne że się grzeje.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 15:45 
*

Rejestracja: 11 sie 2011, 21:47
Posty: 67
Pojazd:
Czy to normalnie że dzwonu nie da się dotknąć po 2km??? a po 5km pokrywy napędu już sie nie da dotknąc??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 15:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Dzwon tak. Po rozgrzaniu ciężko go dłużej przytrzymać.
Pokrywa przekładni też się nagrzewa, ale dotknąć się da.
Wszystko też zależy jak Ty odczuwasz parzenie/ból :D




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez seku145, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 15:52 
*

Rejestracja: 11 sie 2011, 21:47
Posty: 67
Pojazd:
jak wziołem i kapnołem wodąmineralnąlekko na pokrywe to momentalnie odparowała. jakbym rozbił jajko na pokrywie to by się ścieło od razu. Wszystko w napędzie jest wrzące... Wiem co to znaczy ciepłe i gorące.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 16:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Ja jak miałem jeszcze malage, to po rozgrzaniu też nie dało rady dotknąć czego kolwiek w napędzie.

Zgaduje, zapewne masz dodatkowo twardą sprężyne i twarde sprężynki na sprzęgle ?




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 16:27 
*

Rejestracja: 11 sie 2011, 21:47
Posty: 67
Pojazd:
mam białe seryjne sprężynki i naciąg spręzynek ustawiony na minimum a także miekką sprężyne seryjną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 16:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
No dobra, ale to nie zmienia faktu, że po rozgrzaniu, części w napędzie ciężko dotknąć, gdyż są gorące :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 16:43 
*

Rejestracja: 11 sie 2011, 21:47
Posty: 67
Pojazd:
a możne być tak że dzwon jest zużyty i ślizga?? bo sprzęgło raczej zużyte nie jest bo ledwo co kupiłem może miesiąc temu. A dzwon nie zdziwił bym się jakby miał tyle lat co ten skuter czyli 14




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 16:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Co rozumiesz pod pojęciem "zużyty dzwon" ?

Dzwon sprzęgła, jest do wymiany wtedy, kiedy jest krzywy, albo ma rowki jakieś.
Jeśli posiada same przebarwienia, to dzwonu nie trzeba wymieniać.

Chyba że jest seryjny dzwon do mocnej 70cc, to wtedy warto wymienić na jakiś lepszy.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 16:57 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 17:02 
*

Rejestracja: 11 sie 2011, 21:47
Posty: 67
Pojazd:
Moj dzwon wyglada "dziwnie" bo w srodku jest tak jakby lity z metalu a z zewnatrz jest tak jakby kołnież z aluminum. jak sie patrzy na ranty to ten kołnież jest lekko pofalowany i gdzie niegdzie odstaje jakiś 1mm. Moze to tego wina jest że sie tak grzeje??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy