Dzisiaj jest 29 mar 2024, 8:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 kwie 2017, 13:31 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Ogólnie mam dysze 92 i wolałbym orginał puche aczkolwiek jak sie na stozku drze to od bardziej 70km/h i to w sumie fajnie chodzi wtedy ale mówie nie miałem kiedy dzis zajrzeć co z tym ładowaniem a i takich przepustnic o dziwo nigdzie nie moge znalesc jest np tylko zestaw naprawczy gaznika 21 mm ale do AM6 aprillek itp a raczej do mojego pasowac nie bedzie w takim razie gdzie znalesc?
A u ciebie to pewnie jakas blachostka idz tak jak mówiłeś po kabelku przy dobrym swietle i musi sie ujawnic.

-- 22 kwie 2017, 14:31 --

Tak wiec dzis nie odpalilem ze ssaniem za 2 kopem czy pierwszym a za 15 :d cos poknocilem widocznie ale jak zassalem paliwko to odpalil i troche przykrecilem srubke bardziej od ssania no ale do rzeczy tak wiec na aku mam taki miernik jakis i tam w ogole nie ma napiecia jest 10V jak wlacze stacyjke to spada i tam kierunki czy cos ale jak gazuje to nie wzrasta, tak wiec odlaczylem akumulator i w ogole zaniklow wszystko kierunki rezerwa itp, regulator odlaczylem i nie bylo zmian wiec chyba cos z cewka musi byc jak myslisz?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 kwie 2017, 16:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Ten "miernik na aku pokazuje cyrki i się nim nie sugeruj, bo to loteria. 10V to stan głębokiego rozładowania, czyli prawie kaput. Jeżeli dysponujesz kwotą 30-35zł zakup zwykły multimetr i nim sprawdzaj, wbrew pozorom może Ci się przydać nie raz i ułatwi życie. Regulator napięcia zostaw w spokoju, bo on odpowiada za ładowanie akumulatora i pilnuje, by go nie przeładować. Jak masz możliwość to podepnij aku samochodowy i zobaczysz wtedy, czy masz martwą bateryjkę.
Jeżeli chcesz założyć seryjna puchę to zmień dyszę na około 75 i reguluj gaźnik. Będziesz miał problemy z regulacją i przepałami na stożku, a racingowego setupu nie masz, więc po co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 kwie 2017, 19:54 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Nie moze byc martwa bo kupiłem może z 1,5 miesiaca temu ale nie mam czym naladowac i w sumie nigdy nie pokazywal ten miernik w aku ze podnosi sie napiecie ale rownie dobrze jak by ladowalo to by bez aku swiecilo wiec wiesz no to juz cos mu sie znaczyc




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2017, 19:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie trzymaj akumulatora w stanie głębokiego rozładowania, bo w końcu będzie martwy. Jeżeli nie jest żelowy to zwykły prostownik (nawet u kogoś) i do roboty. Szkoda kasy. Zaopatrz się w multimetr, nikt Ci nie wywróży z fusów po kawie, a z pomocą wyszukiwarki odkryjesz wiele zastosowań dla tego urządzenia. Zmierzysz napięcie ładowania i nie będziesz musiał kupować kolejnego regulatora napięcia. Kolejna sprawa to pasowałoby jakiś prostownik, ładowarkę procesorową do akumulatorów nabyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2017, 20:01 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Prostownik mam ale czy aby na pewno moge uzyc go do tego akumulatora? raczej na a z drugiej strony nie mam takiej ladowarki a voltarz coraz baradziej spada.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2017, 4:52 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jeżeli masz żelówkę to prostownik odradzam, trzymanie w takim stanie również.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2017, 15:57 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Ale co mam zrobic w tej sytuacji bo srodki wyszly i ladowarki nie kupie a z drugiej strony nie chce stracic akumulatora




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2017, 18:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Popytaj znajomych, rodzinę, itp o ładowarkę procesorową. Może i być ta uniwersalna z lidla, bo szkoda nowego akumulatora.
Zapomniałem dodać, że przy sprawnym ładowaniu powinien się naładować w trakcie jazdy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2017, 19:45 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
I tak zawsze bylo aczkolwiek nie uzywalem rozrusznika bo nie mam sprzegla tego tam ale zawsze wszystko chodzilo teraz niby delikatnie podladowalem prostownikiem ale tym najslabszym najgorszym i podladowalo go.Musialem bo bez kierunkow stopu bym nie pojechal a kontrolowalem ladowanie.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2017, 19:54 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
damiano20017 pisze:
Musialem bo bez kierunkow stopu bym nie pojechal

I tak trzymaj!.
Sam skuter powinien Ci naładować akumulator, kup multimetr i nie będziesz wydawał kasy na metody prób i błędów. Widzę, że myślisz logicznie, więc te 30zł odwdzięczy się Tobie w krótkim czasie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2017, 15:23 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Ale wiesz dalej nie dostalem sie jeszcze do tego iskrownika bo nie mam czasu podjechac po miernik i sciagacz bo nie mam u siebie bo to dosc dziwne bo w starym jak slaba byla iskra raz to wymienilem iskrownik pozniej 2 raz tez padl iskrownik ale nie bylo kompletnie iskry a tu niby chodzi jak trzeba jezdzi jak trzeba a ladowania nie ma malo to prawdopodobne aby akurat te cewki padly ale postaram sie sprawdzic no i jak akumulator podlaczam to ten miernik w nim od razu elegancko pokazuje ze laduje sie a w skuterze tylko schodzi bo nie ma ladowania.Oby to nie byl w sumie iskrownik.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2017, 17:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Iskrownik ot tak nie pada, a szczególnie jeden po drugim. A jeżeli już się tak dzieje to coś masz konkretnie poknocone w elektryce. W pierwszej kolejności zmierzyłbym napięcie ładowania, bo w moim przypadku było tak, że jak padł mi regulator to podawał napięcia sięgające 18V i ubijało mi akumulatory. Z tego co opisujesz to wychodzi na to, że albo nie masz wcale ładowania albo napięcie, które jest podawane na akumulator jest zbyt niskie, by go ładować. Bez ściągania magneta będziesz wiedział, czy stator podaje napięcie ładowania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2017, 19:12 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Mowie nie mam czasu po miernik podjechac ale z tego co pokazuje aku pod prostownikiem to dziala ten mierniczek w nim a w skuterze nic zero reakcji wiec nie ma ładowania.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy