Dzisiaj jest 29 mar 2024, 13:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2018, 17:48 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam kilka dni temu zrobiłem remont silnika lecz przy zakładaniu wału i nowego łańcuszka rozrządu zauważyłem ze na starych częściach lancuszek na wale na ogniwach sieci sztywno tak ze nie moge nim poruszać a w nowym zestawie mimo założenia go na wał to zachowuje sie tak jak by sie czasami ślizgał jak pociągnę go reka ale jak założyłem cylinder + glowicę 47mm na wolnych obrotach nic sie nie dzieje jeszcze nie jechałem nim na razie się sam nie przestawił lecz mam mały problem ze cylinder jest cały nowy oraz głowica z dużymi zaworami dotarte zawory szczelne a on teraz nie odpala bo ma kompresje tylko ledwo 6 barów czy ktoś miał taki problem czy może być to wina tego łańcucha rozrzadu ? bo przerobiłem wiele skuterów ale pierwszy raz mam taki dziwny przypadek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 maja 2018, 22:33 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zobacz ,czy łańcuch siedzi na odpowiedniej zębatce na wale. Gdy zamontujesz napinacz jest jakiś luz na łańcuchu (naciskając palcem) ?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2018, 18:35 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Nie ma żadnego luzu , łańcuch siedzi na 1 emblematyce od strony wariatora tam gdzie powinien być , dziś ciągałem cylinder i głowice jeszcze raz dotarłem szczelna nic nie przelatuje :) ale kompresja nadal 6 barów ale dziś przy kreceniu rozrusznikiem jest halas od walu w środku silnika i nie wiem czy to magneto czy wal przy odpaleniu jest jajo tylko nie wiem czy to od magneta czy od walu , juz mam tego dosyć jutro to rozbieram i zobaczę czy coś nie jest z walem lub gniazdem od lozysk po przy starym wale lozyska byly zjechane od strony zewnętrznej tak jakby gniazda byly wyrobione tylko jak to sprawdzić poprawnie bez specjalistycznego sprzetu? , i czy wtedy jak wal jest zjechany lub kartery to kompresja tez wtedy jest taka mala ? pierwszy raz mam do czynienia z czyms tak dziwnym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy