Dzisiaj jest 07 cze 2025, 16:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lut 2011, 12:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2010, 19:01
Posty: 40
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Jak w temacie..
Spuściłem płyn hamulcowy i jak nalałem nowego do zbiorniczka i po pompowałem trochę klamką hampla to nie ma reakcji... Co zrobić żeby hamulec zaczął normalnie działać ??




_________________

"...jadąc motocyklem ile fabryka dała przez pięć minut przeżywam więcej niz niektorzy przez całe zycie..."


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 13:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
trzeba odpowietrzyć układ bo pewnie zapowietrzyłeś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 13:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2010, 19:01
Posty: 40
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
jak to zrobić ?




_________________

"...jadąc motocyklem ile fabryka dała przez pięć minut przeżywam więcej niz niektorzy przez całe zycie..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 14:02 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
David1605, poczytaj na googlach i poszukaj na forum :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 14:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
pompujesz, pompujesz, pompujesz, trzymasz klamkę do oporu i popuszczasz na odpowietrzniku, dokręcasz i tak w kółko do skutku.




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 16:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Trzeba odpowietrzyć.
Musisz pilnować, żeby cały czas płyn był w zbiorniczku !!
Najlepiej to robić w dwie osoby.
Jedna odrkęca odpowietrznik, na dole masz przy kole.
Druga osoba, pompuje :)
Przepompuj kilka razy, i popuszczasz śrubke, z naciśniętą klamką !
I tak kilka razy.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 17:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Najlepiej założyć sobie przezroczysty przewód paliwowy na odpowietrznik odkręcić go i pompować (Tylko trzeba uważać żeby cały czas był pływ z zbiorniczku i pompować) w wężyku będzie płyn z pęcherzykami powietrza - gdy już nie będzie w wężyku pęcherzyków powietrza zakręcamy odpowietrznik i pompujemy (jeżeli układ jest dobrze odpowietrzony klamka hamulca powinna się zrobić twarda i hamulec już mamy)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 15:46 
*

Rejestracja: 05 sie 2009, 8:30
Posty: 22
Pojazd:
Witam. Podepnę cię pod temat. Ja mam problem po wymianie płynu hamulcowego. Układ już jest odpowietrzony, ale jak nacisnę hamulec to nie odbija mi do końca i lekko trzyma. Co to może być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 19:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
zapieczone tłoczki
rozebrać przeczyścić nowe o-ringi i sprawdzić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 18:13 
*

Rejestracja: 05 sie 2009, 8:30
Posty: 22
Pojazd:
a wiesz może jak go rozebrać? Próbowałem i nie umiem dojść..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 19:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wyciągasz klocki

pompujesz klamką żeby tłoczek wyskoczył (jak masz dwa to na zmianę jeden przytrzymujesz drugi trochę wyjdzie drugi przytrzymujesz i ten 1-wszy i na zmianę)

no i potem wykręcasz odpowietrznik przewód

czyścisz tłoczki (jeśli są wżery to szlifujesz papierkiem)

wymieniasz o-ringi tłoczków jeśli sparciałe

wszystko smarujesz taka wazeliną do zacisków hamulcowych

składasz

zalewasz płynem

odpowietrzasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy