Dzisiaj jest 02 maja 2025, 10:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 gru 2009, 19:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Witam
Mam problem z odkręceniem nakrętki magneta.
Jest jakiś inny sposób oprócz klucza pneumatycznego, dodam że cylinder z tłokiem zdjęty a cały silnik wyjęty z ramy.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 19:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 15:31
Posty: 169
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd:
musisz mieć ściągacz do magneta :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 19:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Ściągnąć to ściągnąć a odkręcić nakrętkę to drugie. Pozostaje pneumat chyba że założysz cyl i wkręcisz blokadę tłoka.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 19:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ściągacz mam... blokady tłoka nie mam ani żaden kolega w okolicy też nie posiada :/ a wie ktoś jak samemu można zrobić taką blokadę ? Dysponuję szlifierkami i wieloma tego typu rzeczami.
Albo jakiś inny pomysł na odkręcenie.
Zapomiałem blokada tłoka odpada bo mam urwane 3/4 korbowodu tam gdzie jest sworzeń.

br3w, jak możesz napisz na gg 3440215 mam kilka poytań.


Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, 19:19 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 19:34 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
bierzesz blachę zaznaczasz na niej 3 otwory od śrub mocujących wentylator i jedną na środku pod klucz do tej blachy jakąś rączkę i wtedy wkręcasz śrubę od mocowania wydechu i o nią blokujesz rączkę i kluczem najlepiej jakimś sztywnym nie grzechotką mocno kręcisz i musi puścić Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, 21:19 przez matias, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 19:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Nie zabradzo rozumiem jak to ma wyglądać i ogólnie prawdopodobnie jutro kolega przyjedzie to zawieziemy ten silnik do mechanika to odkręci.
Ale może macie jakieś inne pomysły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 21:14 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
sprobuj przez wariator zablokować wał o ząbki z przeciw talerza i karter wstaw coś i powinno pościć




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 21:15 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
sprobuj przez wariator zablokować wał o ząbki z przeciw talerza i karter wstaw coś i powinno pościć




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 22:07 
*

Rejestracja: 25 cze 2009, 21:28
Posty: 138
Pojazd:
ja robiłem to tak ze w dziury od magneta wsadzełem kombinerki drugą strona i miedzy nie kawałek pręta klinowałem o ziemie i odkrecałem albo mozna jeszcze spróbowac wkrecic 3 sruby 6 tam gdzie przychodz wiatrak i je tak samo zaklinowac o ziemie....
ja rozebrałem kilka silników juz bez zadnych blokad itp. i nic nie uległo zniszczeniu ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 22:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
ok dzięki postaram się zrobić tak jak mówicie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 22:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ja mam lepszy pomysł. Bezpieczny, łatwy i skuteczny.
Bierzesz coś co jest troche podatne na ściskanie. Coś w kształcie grubszego pręta, prostokąta , itp. Wkładasz między karter a przeciwwage wału i odkręcasz nakrętkę mocującą magneto.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, 22:49 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 19:23 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Problem rozwjązany, odkręciłem przy pomocy blokady sprzęgła akurat kolega wozi przy sobie xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2009, 15:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Ja wlasnie taka blokada sciagamlem dzwon i magneto blokowalem :P Mialem wlasnie to pisac ale widze ze sobie poradziles :D A wiem ze nie pasuje ci sciagacz to jak masz seryjne kolanko to utnij je tam gdzie sie wydech mocuje i normalnie tam w ta dziure dajesz duza podkladke 12 spawasz ją do tego potem dajesz nakretke 10 spawasz ja rowno do tej podkladki .Nastepnie miezysz rozstaw srub od wentylatora wiercisz dziury no i prawie gotowe .Teraz tam gdzie masz tą nakretke 10 przyspawana biezesz srube 10 i szlifujesz ją w stożek .Potem zakladasz blokade na magneto wkrecajac 3 srubki tam gdzie normanie wkrecasz wentylator i potem na koncu wkrecasz ta śrubę 10 dokrecasz powoli i koniec magneto sciagniete :O

Mam nadzieje ze ci pomoglem :mrgreen:




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2009, 15:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
szwedo22, o dzięki, bo własnie nigdzie nie mieli ściągacza.
A kolanek mam sporo to się utnie.
Dzięki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2009, 19:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Spoko od tego jest forum zeby pomagać :)




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2009, 19:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
No i magneto zeszło bez większego problemu i bez spawania :D Silnik już w częściach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy