Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 10:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 gru 2010, 13:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Witam dysponuję sprzętem Yamaha RD125LC(taki sam silnik co DT) i chciałbym wycisnąć jeszcze trochę mocy z tego silnika nie wiem co można tam przerobić we własnym zakresie aby zwiększyć moc na razie prawie na ukączeniu jest sportowy wydech. Tak myślałem żę można by zrobić małą obróbkę głowicy żeby zwiększyć stopień sprężania ale nie wiem co by się działo po tej przeróbce czy by nie było za dużych przeciążeń na tłok i wał korbowy? Jak myślicie co można zrobić aby podnieść moc?? wszystkie podpowiedzi mile widziane. Pozdro


Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 20:41 przez hold, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 13:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 15:11
Posty: 14
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
może więsze dysze do gaźnika ale to bardzej pod większy cylinder choć kto wie... może nie będzie zalewać. jeszcze jest coś takiego jak porting


Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 13:41 przez elpiekaro, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 13:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
A dokładniej ten porting to jak wszystkie okna powiększyć trzeba bo jak rozbiorę silnik to i tak będę sprawdzał symetryczność okien i po usuwam zbędne krawędzie dopasuję krawędzi ale to tylko poprawi przepływ mieszanki ale nie będzie bardzo odczuwalna różnica a co do większych dysz do gaźnika pewnie by może pomogło ale i tak jest strasznie paliwożerna pali tyle co 500ccm w 4T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 18:24 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Gaźnik większy daj ,jak na module masz jeszcze blokadę to odblokuj ,Wydech jakiś sportowy daj.




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 18:35 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Jaki masz teraz gaźnik?

kubaaY pisze:
Wydech jakiś sportowy daj.


Wydech to nie jest tania sprawa..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 19:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
TeDeX pisze:
Jaki masz teraz gaźnik?
Mikuni 28mm gardziel i siedzi w nim dysza 140-stka
TeDeX pisze:
Wydech jakiś sportowy daj.
nie uważnie czytaliście bo było napisane że będzię wydech "spawak" już w 90% ukończony. A blokady to chba już jest rozblokowana bo idzie mi 130Km\h (dużo mało??) słyszałem że jakieś blokady mogą być w zegarach ale nie mam ich mam tylko po chamsku przyczepiony bez obudowy tylko linka idzie do niego a kable wiszą :ups: dodam że to motor z 83r i niema jeszcze zaworu wydechowego.Jak jeszcze jakieś pomysły to pisać mogą być nawet i te droższe tuningi coś się pomyśli :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 20:03 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Daj gaźnik 34 i ogień :)
Jak wydech będzie to te 150 może dociągnie.




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 20:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
hold, dokładne zestrojenie spawaka z cylindrem da Ci naprawde sporo.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
kubaaY pisze:
Daj gaźnik 34 i ogień :)
przy oryginalnym gaźniku pali mi 6l/100km to co będzie się działo przy gardzieli 34mm aż się boję pomyśleć :? ile będzie palić :shock: wy to macie prostą sprawę w skuterach bo wszystko da się dostać za odpowiednią cenę ja muszę coś wykombinować na podniesienie mocy bo nic nie mogę znaleźć tuningowych część :/
EDIT;
Kamek46 pisze:
hold, dokładne zestrojenie spawaka z cylindrem da Ci naprawde sporo.
mam taką nadzieję :roll:


Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 20:44 przez hold, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 22:22 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
hold pisze:
przy oryginalnym gaźniku pali mi 6l/100km to co będzie się działo przy gardzieli 34mm


Jeżeli chcesz małego spalania to kup sobie 4t..

Gaźnik powinien coś dać jednak nie liczyłbym na jakieś mega pro osiągi ale zawsze coś ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 8:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Można ładnie uprawić silnik bez podnoszenia spalania.

- dostrojenie cylindra pod wydech
- flow / polerka skrzyni korbowej
- polerka gaźnika
- zmniejszenie pojemności szkodliwej skrzyni korbowej
- zabawa z głowicą
- wymiana sprzęgła / zabawa w domu
- wymiana zębatek

I wiele innych, silniki dwusuwowe kryją w sobie mega moc.


2 Stroke 4 Ever !




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 9:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Kamek46 pisze:
- zabawa z głowicą
a ma ktoś dokładniejsze podstawy jak to zrobić "co i jak" ?? i jak to wpłynie na żywotność?
Kamek46 pisze:
I wiele innych, silniki dwusuwowe kryją w sobie mega moc.
tyle się naszukałem na czytałem i nadal nie wiem co można jeszcze przerobić, żeby coś wycisnąć z 2T najlepiej by było coś zmienić w oknach cylindra ale to już trzeba mieć wiedzę bo można więcej zepsuć nisz polepszyć :D .pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy