Dzisiaj jest 24 wrz 2018, 11:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jak to jest?
Post: 12 wrz 2018, 10:03 
*

Rejestracja: 12 wrz 2018, 9:46
Posty: 1
Pojazd: skuter 4T
Witam jestem tu nowy,
Chciałbym zapytać jak to jest możliwe,
Zacznijmy od początku,
zakupiłem skuter Zipp vapor 50ccm
na początku usunołem wszystkie możliwe blokady,
potem zmieniłem rolki na 6g,
cylinder + tłok 65 ccm zawory ustawiłem ssący 0,05 wydechowy 0,10
moduł zapłonowy odblokowany,
wydech przelotowy,
gaznki był seryjny pod 50 ccm z dyszą 70
No i tu ciekawostka, Skuter na prostej V-max posiadał 75km/h

Obecnie założony 80ccm
z gaznikiem 80 cmm oraz dyszą 0,90
rolki pozostały baz zmian, zawory również,
i tu ciekawe Skuter posiada Vmax 60 km/h z trudem,
jaka może być przyczyna??????


Macie jakieś pomysły ???

-- 12 wrz 2018, 10:03 --

Dodam jeszcze że na 65ccm skuter miał kopa ,
A na 80 na starcie jest mulasty


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 wrz 2018, 11:43 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1069
Pojazd: kymco s9
Przydał by się pomiar kompresji , cylinder raczej z tańszych ?
2. większy gażnik nie daje się z automatu większej dyszy
co prawda mój jest w 2t ale przy 50cc miałem w gażniku 14mm dysze 37/78, teraz cylinder 70cc malossi gażnik 17,5 dysze 35/75 i niczego nie brakuje orginalna puszka filtra powietrza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2018, 23:48 
*

Rejestracja: 09 wrz 2016, 20:17
Posty: 55
Pojazd: Romet
Załóż na próbę gaźnik od 50ccm ten na którym śmigał 75km/ z nieco większą dyszą, dam Ci przykład zmieniałem u siebie cylinder 125ccm na 150 gaźnik pozostał ten sam tylko dyszę wymieniłem z 102 na 110, jest jeszcze w mechanice jedna zasada, że z chwilą zmiany pojemności cylindra na większą spadają maksymalne wcześnie osiągalne obroty silnika takie są prawa fizyki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2018, 10:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 324
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
A czemu luz na wydechowym dałeś tak duży? Teoretycznie powinien mieć 0.05. Ustawiając 0.10 spowodowałeś, że zawór otwiera się o 0.05mm mniej czyli ma krótszy czas otwarcia; spaliny mogą się całkowicie nie wydostać z cylindra.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2018, 22:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1044
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Jaki tłok w cylindrze ? Wklęsły wypukły ?

Tłok ile mm ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy