Dzisiaj jest 27 kwie 2025, 17:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lip 2010, 23:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Dziś miałem nieprzyjemną sytuację- skuter zaczął kopcić, coś uleciało i temp skoczyła na maxa. Nie odkręcałem nic, jedynie wylukałem że ubyło płynu chłodniczego i paliwo strasznie ucieka z baku- więc można przypuszczać że na 99% uszczelka pod głowicą :/ . Nigdy za to się nie zabierałem a mechanicy w okolicy to papraki i życzą sobie sporo hajsu. Więc mam kilka pytań:

1. Muszę silnik wyjmować z ramy? Osobiście chciałbym tego uniknąć.

2. Jak ewentualnie zaradzić odkręcającym się szpilkom? Wolałbym odkręcić same nakrętki.

3. Czy jest sposób aby cylinder się nie ruszył przy tej operacji? Bo jak się ruszy to i uszczelkę między cyl a blok silnika zapewne trzeba zakładać.

4. Smarować czerwonym sylikonem miejsca gdzie będą uszczelki?

5. Zestaw RMS jest w miarę ok? Innego na stanie niestety nie mam.

Z góry dzięki za odpowiedzi :wink: .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 6:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
czarekcw pisze:
1. Muszę silnik wyjmować z ramy? Osobiście chciałbym tego uniknąć.

Nie koniecznie, chodź u Ciebie jest kiepski dostęp bo wymieniałem kiedyś w apce.
Aczkolwiek da radę bez wyciągania silnika.

Cytuj:
2. Jak ewentualnie zaradzić odkręcającym się szpilkom? Wolałbym odkręcić same nakrętki.

Zazwyczaj nakrętki normalnie się wykręcają bez wykręcenia szpilki, nawet jeśli odkręci się nie ma większego problemu z wkręceniem jej, wystarczą dwie nakrętki skontrowane.
czarekcw pisze:
3. Czy jest sposób aby cylinder się nie ruszył przy tej operacji? Bo jak się ruszy to i uszczelkę między cyl a blok silnika zapewne trzeba zakładać.

Tak, nawet jeśli się zruszy to po przykręceniu znów ściśnie uszczelkę i ok.
czarekcw pisze:
4. Smarować czerwonym sylikonem miejsca gdzie będą uszczelki?

Nie, nic nie smarujesz, tylko zakładasz i śmiga.
Cytuj:
5. Zestaw RMS jest w miarę ok? Innego na stanie niestety nie mam.

Tak, sam na taki wymieniłem i śmiga apka do dzisiaj.

Powodzenia. :cool:




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 9:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Gibon_F12 pisze:
Tak, nawet jeśli się zruszy to po przykręceniu znów ściśnie uszczelkę i ok.


A to podaj jakiś myk żeby cylka nie ruszyć :) .

Gibon_F12 pisze:
Nie, nic nie smarujesz, tylko zakładasz i śmiga.


A dla spokoju można posmarować czy lepiej nie?




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 10:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
jak odkręcisz śrubki to cylinder żadko się rusza czy coś zazwyczaj pierwsza schodzi głowica bez problemu:P więc tu nie masz o co się obawiać z tego co kojarzę to uszczelkę pod głowicą masz taki gumowy oring więc nie masz co nawet dawać tam silikonu nie ma takiej potrzeby wszystko będzie szczelne :)




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 10:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sty 2009, 17:39
Posty: 260
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: 636
Z ramy wypinać nie musisz, co najwyżej zdjąć kilka plastików dla łatwego dostępu. Zestaw RMS będzie ok. Ściągasz głowicę, wyjmujesz stare uszczelki, zakładasz nowe, skręcasz wszystko i to by było na tyle :wink:




_________________

Mechanika skuterowa, przeróbki pod stunt!
Crash pady, pegi - gg. 6588397
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 11:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
No dobra dzięki za odp, dziś będę z tym moim złomem walczył heh, obym wyszedł zwycięsko z tego pojedynku :mrgreen: .




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy