Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 22:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 maja 2017, 8:39 
*

Rejestracja: 05 sie 2016, 14:00
Posty: 31
Pojazd: x-max
Witam

Mam skutera w którym tłok puchnie po przejechaniu kilku km, chce kupić nowy cylinder z tłokiem ale dobrej jakości żeby dłużej posłużył.
Nie chodzi mi o jakiś wysokie osiągi, porostu dobrej jakości 50cm, ewentualnie 60cm jeśli seryjny wał wytrzyma?
Możecie poleci jakiś dobry cylek?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 maja 2017, 12:37 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Polecam coś od Airsala. Ewentualnie jak obecny cylinder jest dobry to dokupić jakiś dobry tłok i też będzie dobrze.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2017, 9:57 
*

Rejestracja: 05 sie 2016, 14:00
Posty: 31
Pojazd: x-max
Mate57 pisze:
Polecam coś od Airsala. Ewentualnie jak obecny cylinder jest dobry to dokupić jakiś dobry tłok i też będzie dobrze.



Cylinder nie jest zły ale ma kilka rys, wolałbym cały nowy zestaw.

Czy taki cylek bedzie pasował?
http://allegro.pl/show_item.php?item=6820136465




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2017, 16:41 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Będzie pasował




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2017, 10:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
U siebie mam cylinder Motoforce Eco z mielocha http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mot ... 1692.bhtml i problemów z puchnięciem nie ma. Choć wiadomo, airsal lepszy.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2017, 20:50 
*

Rejestracja: 09 lip 2015, 18:28
Posty: 25
Pojazd: Keeway RY8
Polecam Ci Stage6 streetrace, na moim zrobiłem jak dotąd 9 tyś km i kompresja nadal ok 11 bar. Kompletne zero problemów, dosyć dobre osiągi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2017, 15:08 
*

Rejestracja: 05 sie 2016, 14:00
Posty: 31
Pojazd: x-max
Mate57 pisze:
Będzie pasował


Nie pasuje, sworzeń ma 10mm, ja potrzebuje 12mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2017, 19:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
killswitch pisze:
Nie pasuje, sworzeń ma 10mm, ja potrzebuje 12mm

W opisie masz roxa więc do niego pasuje na 100% No chyba, że do skuterka z podróbką silnika Miny to może być problem, choć trzeba patrzeć też na roczniki, bo zdarzały się chinole ze sworzniem tłoka 10mm. Istnieje jeszcze możliwość zastosowania redukcyjnego łożyska igiełkowego 12/10mm ale osobiście bym sobie tego nie założył, bo prawdopodobnie byłaby przeprawa przez mękę z dopasowaniem uszczelek aby osiągnąć odpowiedni squish.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2017, 13:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Gummma pisze:
bo prawdopodobnie byłaby przeprawa przez mękę z dopasowaniem uszczelek aby osiągnąć odpowiedni squish.

Odpowiedni to jaki? Ile mm od krawędzi cylindra?




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2017, 17:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
To jest kwestia indywidualna danego silnika. U siebie zostawiam 0.8mm. Niektóre, mocno zrobione jednostki potrzebują troszkę większego, by spalanie stukowe nie rozpieprzyło silnika. Spotkałem się z przypadkiem, że na 0.6mm była rakieta i nie powstawało przedwczesne spalanie mieszanki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2017, 8:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
A czy pomiar ciśnienia sprężania ma zależność z odległością tłoka od końca cylindra?




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2017, 17:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Ma i to duży. Przez to po złożeniu silnika warto sprawdzić kompresje, bo jak przykładowo na serii producent przewidział 7.8:1, a masz 11.4:1 to wcale nie jest dobrze, bo squish masz za mały i będzie występowało spalanie stukowe, co rozpieprzy Ci silnik. Jeżeli squish będzie zbyt duży to odczujesz to na mocy silnika. Te wartości są bardzo małe, bo wystarczy 0.1mm i odczyt będzie inny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2017, 7:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Pomiar robisz na świeżym cylindrze? Tzn bez dotarcia? Zimy czy ciepły? Muszę zmierzyć u siebie na tym chińczyku co ma teraz założony




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2017, 17:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Na nowym cylindrze zawsze mi wychodzi najlepsza kompresja, z czasem wycierają się pierścienie i honowanie gładzi cylindra, więc wtedy dobrze jest zrobić dwa pomiary, na ciepłym i zimnym silniku. Co do mierzenia kompresji na ciepłym to nie wkręcaj po wszystkim świecy, bo sobie zniszczysz gwint w głowicy, poczekaj, aż silnik ostygnie. Ważne jest, by przy pomiarze podkręcić manetkę na ful i zawsze kopię pięć razy i odczytuję wynik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2017, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Aż pomierze ciśnienie w moim.




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy