Dzisiaj jest 21 cze 2019, 1:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2019, 22:18 
*

Rejestracja: 11 kwie 2018, 21:16
Posty: 6
Pojazd: Keeway ry8
Witam wszystkich forumowiczów ;)
tematów jest niby wiele na ten temat, każdy pisze lepiej 125 lepiej to lepiej tamto,
nie opłaca się, za drogo, spalanie, - nie interesuje mnie to ;)
ja kieruje się konkretnym pytaniem do was.
Jaki set będzie najmocniejszy do derbi sendy 2008r. (d50b0)
interesuje mnie zmiana :

*Cylinder/Tłok/Głowica
*Wał korbowy+łożyska
*Zapłon
*Wydech
*Gaźnik

-Na silniczek wyszczególniłem konkretne sety:
CYLINDER KIT AIRSAL RACING X-TREM 88CC
CYLINDER KIT MALOSSI MHR TEAM 80CC
CYLINDER KIT POLINI RACE ALU 80CC
CYLINDER KIT PARMAKIT HIGH POWER 110CC
-Wał korbowy no zależy jaki cylek wezmę - mam tam parę dobrych na oku.
-Zapłon jaki mi doradzacie są jakieś różnice w tych tuningowych z ładowaniem aku lub bez ?
-Wydech jest jakaś różnica między górnym a dolnym ? - będę wdzięczny za doradzenie jakiegoś konkretnego pod te cylindry ;)
-Gaźnik no myślałem nawet o 28mm i też nie wiem jaki czy PWK,VHSH,PHBL- nie znam się :D
Noi czego mogę się spodziewać po tych cylindrach gdzie lepiej dać porting jaka mniej więcej żywotność
będzie tych elementów itp :) z góry dziękuje za odpowiedzi/rady Pozdrawiam ;]

-- 15 kwie 2019, 0:37 --

f5

-- 17 kwie 2019, 21:51 --

F5

-- 23 kwie 2019, 2:31 --

F5

-- 27 kwie 2019, 12:30 --

F5 :?

-- 03 maja 2019, 22:18 --

f5


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 maja 2019, 10:09 
*

Rejestracja: 08 lut 2019, 13:59
Posty: 37
Pojazd: Malaguti XSM
Cylinder, tłok, głowica Permakit 110cc
Wał Permakit o skoki 46mm, łożyska C4
Zapłon MHR Selletra (tuningowe nie ładują aku)
Gaźnik minimum 28 PWK lub VHST
Wydech pod 110cc to np MOST albo na zamówienie

Do tego nowe membrany, sprzęgło, mod układu chłodzenia + inne które wyjdą w składaniu

Jeszcze modyfikacja karterów pod cylek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2019, 23:47 
*

Rejestracja: 11 kwie 2018, 21:16
Posty: 6
Pojazd: Keeway ry8
krawat9 pisze:
Cylinder, tłok, głowica Permakit 110cc
Wał Permakit o skoki 46mm, łożyska C4
Zapłon MHR Selletra (tuningowe nie ładują aku)
Gaźnik minimum 28 PWK lub VHST
Wydech pod 110cc to np MOST albo na zamówienie

Do tego nowe membrany, sprzęgło, mod układu chłodzenia + inne które wyjdą w składaniu

Jeszcze modyfikacja karterów pod cylek.



Dziękuje za odpowiedz a jak z żywotnością takiego zestawu
I czy jak powiększę kartery (lub firma) to mogę wrócić na 50siatke
I czy po między parmakitem 110 a airsalem 88 jest dużo różnicy ? W mocy
Wystarczy do seryjnej chłodnicy wentylator zamontować czy raczej większa chłodnica/lub podwójna

-- 25 maja 2019, 23:47 --

f5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy