Witam wszystkich forumowiczów ;)
tematów jest niby wiele na ten temat, każdy pisze lepiej 125 lepiej to lepiej tamto,
nie opłaca się, za drogo, spalanie, - nie interesuje mnie to ;)
ja kieruje się konkretnym pytaniem do was.
Jaki set będzie najmocniejszy do derbi sendy 2008r. (d50b0)
interesuje mnie zmiana :
*Cylinder/Tłok/Głowica
*Wał korbowy+łożyska
*Zapłon
*Wydech
*Gaźnik
-Na silniczek wyszczególniłem konkretne sety:
CYLINDER KIT AIRSAL RACING X-TREM 88CC
CYLINDER KIT MALOSSI MHR TEAM 80CC
CYLINDER KIT POLINI RACE ALU 80CC
CYLINDER KIT PARMAKIT HIGH POWER 110CC
-Wał korbowy no zależy jaki cylek wezmę - mam tam parę dobrych na oku.
-Zapłon jaki mi doradzacie są jakieś różnice w tych tuningowych z ładowaniem aku lub bez ?
-Wydech jest jakaś różnica między górnym a dolnym ? - będę wdzięczny za doradzenie jakiegoś konkretnego pod te cylindry ;)
-Gaźnik no myślałem nawet o 28mm i też nie wiem jaki czy PWK,VHSH,PHBL- nie znam się
Noi czego mogę się spodziewać po tych cylindrach gdzie lepiej dać porting jaka mniej więcej żywotność
będzie tych elementów itp
z góry dziękuje za odpowiedzi/rady Pozdrawiam ;]
-- 15 kwie 2019, 0:37 --
f5
-- 17 kwie 2019, 21:51 --
F5
-- 23 kwie 2019, 2:31 --
F5
-- 27 kwie 2019, 12:30 --
F5
-- 03 maja 2019, 22:18 --
f5