Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 12:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 maja 2011, 20:00 
*

Rejestracja: 26 wrz 2009, 19:17
Posty: 130
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Kurde, zdenerwowałem się, siostra mi kompa zresetowała, a wszystko miałem przygotowane - super obszerny opis, ale trudno - teraz w skrócie.


To tak mój skuter stracił na mocy. Mam 3100km przebiegu. 300km temu był w serwisie. Sprawdzali kompresje - 9.8 atmosfer, czyli bdb. Skuter po rozgrzaniu traci moc zdecydowanie - przyspieszenie i prędkość maksymalna. Może to być wina złego, a raczej nikłych śladów dotarcia, jednak kompresja mówi sama za siebie. I teraz pytania:

1. Jaki tłok pasuje do Longji? (sworzeń 10mm) I czy jego wymiana wraz z pierścieniami oraz dotarcie, wystarczy? Opłaca się zmieniać sam tłok? To koszty rzędu 50-100 zł, a cylindra 200-300...
2. Jeśli już miałbym zmieniać, to na dobry zamiennik wystarczy taki WM Motor? Lub jakiś inny godny polecenia, w przystępnej cenie?
3. I teraz pytanie głównie do właścicieli Longji, Yaroxów, Baccarich, Zumico itp. - jak wyjąć w naszym skuterze silnik z ramy? Jakie kable należy odłączyć, jakie śruby odkręcić, jakie wężyki odczepić? Nie chcę nic pourywać.. Z góry dzięki za wyrozumiałość, bo ostatnio męczyłem się odkręcając wszystkie plastki :mrgreen:

Wariator Malossi Multivar i sprężyna biała malossi. Nic nie zmieniałem prócz tego - reszta seria.

Pozdrawiam i szerokości.


Ostatnio zmieniony 11 maja 2011, 20:01 przez eNtineS, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 20:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Po co chcesz wyjmować silnik ??
Ja cylinder i tłok w yaroxie wymieniałem na silniku przykręconym :mrgreen:

jak masz 9,8atm to nic nie zmieniaj jest OK :wink:

Utrata mocy to przez sprężyny robią się za miękkie

Kup centralną HEBO +60% do tego niebieskie sprężynki sprzęgła

Sprawdź stan paska - jak potrzeba wymień pasek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 20:20 
*

Rejestracja: 26 wrz 2009, 19:17
Posty: 130
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Tak chciałem dla ułatwienia, ostatnio wszystkie plastiki zdejmowałem tj. podłogę, boczne, podnóże, siedzenie. A kolega jakie? Jeszcze jutro przejadę się po mocnym rozgrzaniu do mechanika, może mi za darmo ponownie zmierzy. Jeśli będzie np. koło 7 to zmienić tłoczek z pierścieniami i wystarczy nawet ten WM?

Cytuj:
Sprawdź stan paska - jak potrzeba wymień pasek

Pasek nie jest w złym stanie ;) 3 tysiące na blacie to dla niego nic.

Dodam jeszcze, że dziś zauważyłem zamułę od strzelenia w okolicach prawej części silnika nieopodal tłumika.


Ostatnio zmieniony 11 maja 2011, 20:21 przez eNtineS, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Ta ja kupiłem taki za 20zł - najtańszy i jeździłem 8000tys na nim po czym sprzedałem Yaroxa :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 20:34 
*

Rejestracja: 26 wrz 2009, 19:17
Posty: 130
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Cytuj:
Ta ja kupiłem taki za 20zł - najtańszy i jeździłem 8000tys na nim


Trafiony egzemplarz? :P

Ile taki docierałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 20:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
nie, wszystkie tłoki tak mają zależy jak docierasz

Docierałem 300km nie przekraczając 40km/h i jazda bez przeciążenia silinka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 17:55 
*

Rejestracja: 26 wrz 2009, 19:17
Posty: 130
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Właśnie zamawiam paczkę na mielochu, a w niej sprężyna hebo niebieska +60 i sprężynki niebieskie. Jakie rolki do tego na oko? Mam multivara z rolkami 6g i białą malossi. Do tego będę kupować na dniach prawdopodobnie tecnigasa, ale to nie pewne. W takim razie bez niego i z nim - jakie roleczki byłyby w miarę dobre - jaki przedział?

I zamawiać ten tłoczek z pierścieniami? Z mielocha? Jeśli tak to jaki? :P

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 21:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Do malossiego najlepsze rolki będą 5,5G (jakieś polini albo coś) + niebieskie hebo sprężynki i centralna Hebo 60%

Do zestawu polecam pasek malossi x-kevlar lub x-special :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 11:34 
*

Rejestracja: 26 wrz 2009, 19:17
Posty: 130
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Paczka zamówiona.

Tylko teraz pytanie - co wybrać i jak wyregulować - S6 Pro Replica czy Tecnigas Next-R - używki. S6 250 zł czy Tecnigas 200zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 12:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
Na S6 powinny być lepsze wyniki w górnych partiach obrotów więcej wykręci pewnie niż tecni.




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy